Søgning på: analyse william. Resultater: 19641 til 19660 af 24034
-
Eksamensprojekt. (FSA)
ForumindlægHello everybody Har brug for alles hjælp :P. Jeg sidder i den uheldige situation, hvor det ser ud til, at jeg skal være alene til mit eksamensprojekt. Så jeg har to spørgsmål. Er der nogle af Jer, der har opnået et 11-tal alene, altså til et eksamensprojekt? Hvis ja, hvordan og hvorledes? Mit a... -
Hvad er gæring?
ForumindlægJeg undrer mig bare. Jeg har hørt om det før, men jeg aner ikke hvad det er... -
Hjælp til små sætninger
ForumindlægHej er der en der gider se min lille afl. igennem :) her er først den danske og bagefter den tysk oversatte :) Dansk: Marianne befinder sig nu i et nyt fængsel, hvor sikkerhedsforanstaltningerne er meget strenge. F.eks. kan søstrene nu kun tale gennem en glasrude; Marianne har affundet sig med... -
Hvor langt er i med jeres SRP
ForumindlægHvor lang er du nået med din SRP, hvor mange sider har du skrevet. og hvornår vi fik du din problemformulering Jeg fik min i torsdags og har kun skrevet 2 sider Hvad med jer..? -
Konklusion og perspektivering
ForumindlægHeej :) Hvordan skriver man en god konklusion? Hvordan skriver man en god perspektivering? Hvad skal jeg perspektivere til? Har novellen "Den anden pige" hvilket er om en pige med identitetsproblemer -
Antallet af fodnoter og kilder
ForumindlægJeg tror jeg har fået skrevet lidt for mange fodnoter, 82 alt i alt! Tænkte på om nogen ved, om det trækker ned, og om andre har skrevet så mange? Derudover har jeg næsten to sider litteraturliste, mange forskellige kilder... er det okay? skriver i samf. og hist., og mit emne er meget nyt, så de... -
Hjælp til Ulighed
ForumindlægJeg tror ikke at jeg forstår nedenstående implikation: hvordan kommer man fra det ene udtryk til det andet? Her er et bud: Jeg er dog i tvivl om jeg må bruge absolutværdi på begge faktorer i trin 3. Nogen der kan hjælpe mig? :-) Mvh. -
Obama vs. Clinton
ForumindlægVil Danmark ændre sig, hvis Obama eller Clinton kommer til magten i USA? -
HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen.. Jeg har en dansk opgave for til lige efter ferien, og jeg kan virkelig ikke gå i gang med den.. Jeg har læst et folkeeventyr; De tre Gaver, og skal forholde mig til nogle spørgsmål, og skrive en sammenhængende opgave, dvs at jeg ikk skal dele mine 'svar' op.. Et af spør... -
SIR-model
ForumindlægHej. I mit studieretningsprojekt skriver jeg om influenza A(H1N1) og epidemimodeller. Inden for matematikken skal jeg bl.a. opstille de relevante differentialligninger og løse dem numerisk. Da man med sådanne differentialligninger ikke kan løse dem analytisk, kan man vha. et computerprogram fx. m... -
Trigonometri - Hjælp velkommen
ForumindlægJeg har en opgave der lyder som følgende: Beregn Skalafaktoren og siderne af a1,b og b1 jeg har regnet a1 ud, da jeg allerede kendte a, men jeg kender hverken b, eller b1. De kendte mål I trekanten er: a=2 c=5 vinkel A = 200 Vinkel B1 = 700 skalafaktoren er 2.2 Så mit spørgsmål er, hvordan re... -
Læse min synopsis?
ForumindlægHej, jeg har forsøgt at lave min synopsis færdig. Den skal også afleveres på mandag. Den handler om velfærdssamfundets fremtid. Ville være rigtig godt hvis nogle gad at læse den igennem inden i morgen? Svar hurtig på dette... Please.. -
Regler for filmvisning i 10ende klasse
ForumindlægJeg står midt i et engelsk praktikforløb med en 10'endeklasse hvor vi har om emnet "bullying". Dertil kunne jeg godt tænke mig at vise kortfilmen "Ronan's Escape". Der er en smule fysisk mobning, men aldrig noget blod eller noget. Til gengæld slutter filmen med at ma... -
Fagenes fakultet
ForumindlægHej Jeg kan se at der er en del problemer omkring placering af de forskellige fags fakulteter til AT. Her er en kort gennemgang. Skriv endelig for svar eller uddybninger. Billedkunst:</o:p> - Humaniora</o:p> Biologi:</o:p> - Naturvidenskab</o:p>... -
op al den ting, som gud har gjort
ForumindlægNogen der har skrevet en stil til salmen "op al den ting, som gud har gjort" ? Det ville virkeligt være fedt at få noget inspiration. Tak !! -
Matematik på uni - hvilket program?
ForumindlægHej alle Jeg har ikke været god til at bruge forskellige programmer til løsning af opgaver. Men da det kan blive nødvendigt på uni, vil jeg gerne lære at bruge dem. Jeg kender til Geogebra og Maple, er det egentlige nogen man kommer til at bruge på uni, eller hvilke programmer tager man udgangs... -
Skriftlig Tysk
ForumindlægHej, er der måske en der har lyst til at læse min eksamens opgave igennem, og evt. give den en karakter? Jeg har tysk på A niveau.. -
Rim
ForumindlægAAbb - parrim abab - krydsrim we der nogle der ved hvad man kalder denne rimrytme: abcb ? -
AT: Teorier og metoder?
ForumindlægJeg er begyndt at forberede mig til AT med emnet menneskerettigheder (historie/humaniora og samfundsfag/samfundsvidenskab), og der er lige dukket et par indledende spørgsmål op. Først og fremmest er jeg lidt i tvivl om kvantitativ og kvalitativ metode. Stort set alle steder jeg kigger kommer def... -
Hvad laver I??
ForumindlægGanske enkelt, hvad laver I i fritiden ud over at studere hårdt? Nogle former for sport eller andre spændende interesser eller hobbies? :). Forklar gerne hvorfor I går/laver det I nu gør.
