Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19681 til 19700 af 65601
-
helle helle. tekst til eksamen analyse.
Forumindlægjeg har trukket helle helle til eksamen, ville høre om der var nogle der eventuelt havde en tekst fra hende som er analyseret? I mit pensum er Globryllup og fasaner. håber der er nogle der vil hjælpe da jeg synes hendes tekster er lidt anderledes og svære at analysere? -
Retrograd og heliocen. verdensbillede, HJÆLP 24-t eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen imorgen, har probelmer med en del i det spørgsmål jeg har trukket. Hvordan løser det heliocentriske verdensbillede problemet med den retrograde bevægelse? - Jeg ville være evigt taknemlig hvis der var nogle der ville forklare mig det. Det haster en smule.. -
2.G's Matematik aflevering
ForumindlægJeg lige kommet i 2.G, og jeg vil godt gøre et godt indtryk på min nye matematik lærer, med at starte ud med at aflevere en "acceptabel" matematik aflevering, men min gamle lærer sagde at det ikke er mine resultater eller udregninger den er galt med, men tværtimod min formidling. Kort f... -
Matematik ligning (Let tror jeg)
ForumindlægHey der folkens, Sidder her med en ligning som jeg ikke er sikker på jeg forstå, så hvis nogle af jer lige kunne supplerer ville det være perfekt: 4x - 8 = 3x - 4 Jeg gjorde sådan : 4x - 8(+8) = 3x -4(+8) 4x = 3x 4 4x (-3x) = 3x (-3x) 4 1x = 4 Kan det være rigtigt? Har ikke rigtigt styr... -
Emner til Matematik A og Idræt C
ForumindlægHejsa søde mennesker, Jeg sidder her og skal til at vælge fag til at skrive mit SRP, men problemet er, at jeg ingen anelse har. Jeg har overvejet at skrive om Matematik A og Idræt C, men jeg har researchet en del, men kan ikke rigtig finde nogle emner som interessere mig lige til de fag og nivea... -
Den dansende dreng - synopsis
Forumindlæg(Dansk mundtlig FSA, prøveform B) Jeg skal aflevere en synopsis den 25. maj. Mit fordybelsesområde er Døden, sorg og krise, og jeg har valgt prøveoplægget Den dansende dreng af Bodil Bredsdorff. Jeg har læst den igennem flere gange og har streget de vigtigste steder i teksten over. Jeg har tænk... -
eksamens tekst, rettelser..
ForumindlægHej. Jeg trak min eksamens tekst her imorges, og har nu læst-oversat-forstået-og lavet et referat af den, samt perspektivering til andre tekster vi har læst med samme emne. Jeg tænkte om der var nogle som ville kigge den igennem? Det ville være virkelig skønt!. FREMLÆGGELSE AF TEKST Je vais parle... -
HVAD SKER DER HVIS MAN DUMPER
ForumindlægHej har brug for en der har styr på det, jeg har fået 00 i fysik og matematik skrifligt : mine årskarkater i fysik skrifligt (a) er 7 og i matematik er det 4 ? -
dumpet hvad gør jeg
ForumindlægHej Studieportalen, Situationen er, at jeg er igang med at afslutte 2.g hvor jeg fik 4 i skriftlig og 4 i mundtlig årskarakter i Matematik. I min skriftlige eksamen kom jeg til at aflevere i en anden form istedet for PDF og fik derfor -3... Den uddannelse jeg gerne vil komme ind på kræver Matema... -
Brug for Lektiehjælp eller ekstra undervisning?
ForumindlægHej Jeg tilbyder i øjeblikket undervisning i de naturvidenskabelige fag: Matematik C/B/A niveau, Fysik C/B/A niveau, Kemi C niveau Undervisningen former sig efter dit behov, dvs. det kan være eksta hjælp til de naturvidenskabelige fag du har i skolen, lektiehjælp eller eksamenshjælp. Undervisn... -
Bølger og Fotoelektrisk effekt - Fysik Eksamen
ForumindlægHej igen, har blot nogle flere spørgsmål før jeg skal til fysik eksamen ! For det første, hvad er stående bølger, og hvordan opstår de i diverse musikinstrumenter der er karakteriseret af strenge og lukkede-, halv- og helåbne rør? Hvad er den fotoelektriske effekt, og hvordan beviste Einsten ... -
24-TIMERS EKSAMEN: 5 timer tilbage!!
ForumindlægHej alle! Jeg ved godt, jeg har oprettet et indlæg om præcis samme spørgsmål før, men jeg bliver lige nødt til at have det helt på det rene: Er der ikke nogen, der kan give mig en forklaring/definition på hvad henholdsvis varmekapacitet og specifik varmekapacitet er? (I et letforståeligt sprog) ... -
Hjælp matematik B opg. uden hjælpemidler
ForumindlægHej, Har en matematikopagve jeg bare ikke forstår. Opg. lyder: På figuren sesgrafen for funktionen f(x), der har nulpunkterne 5, -2, 1 og 4. Sammen med 1. aksen afgrænser grafen 3 punktmængder M1, M2 og M3, der henholdvis har arealerne 12,7 og 12. Bestem ∫^(-2)(-5) f(x)dx og ∫^(... -
Fsa matematik. En redekasse, maj 2013
ForumindlægHej. Jeg har svært ved opgaverne, der høre under En redekasse. Især opgave 2.2:) Har virkelig brug for hjem - tak -
matematik , hvor lang skygge solen kaster.
ForumindlægEt højhus er 90 m højt. En frostklar vintermogen står solen 10 grader over horisonten. Hvor lang en skygge kaster højhuset? JEg har fået det til 510, men kan ikke huske hvordan. så vil i ikke hjælpe;) -
Jeg har virkelig brug for hjælp med en matematik aflevering. ??
ForumindlægJeg sidder her med en opgave der lyder sådan: I en model kan antallet af biler i Grønland i perioden 1966 - 2005 beskrives ved f (x) = ax + b Hvor f (x) er antallet af biler og x er antal år efter 1966. Det oplyses i opgaven, at der 1975 var 1925 biler. I 2005 var der 4977 biler. Jeg skal bestemm... -
Matematik - Vektorer/Kræfter - HTX/B
Forumindlæghttp://puu.sh/sxS3 Min opgave er at: http://puu.sh/sxUO -
Hjælp til matematik på 1g (hastighed/ tid regning)
ForumindlægSkal aflevere meget snart. -På en banestrækning kører to tog. Et langsomt der kører 90 km/time i gennemsnit og et hurtigt der kører 110 km/time i gennemsnit. Det langsomme afgår 16 minutter før det hurtige, men det ankommer kun 2 minutter før det hurtige. a) Hvor lang tid er det hurtige tog om t... -
Nogen matematik genier der kan hjælpe.
ForumindlægHej derude.. Nogen som kan løse nogen af opgaverne. Et telefonselskab har to typer abonnement: Type I: Månedlig afgift: 75 kr. Samtaler 0,50 kr. pr. minut Type II: Månedlig afgift: 100 kr. Samtaler 0,25 kr. pr minut a) Beregn hvor mange minutter man skal tale, for at de to typer abonnement koste... -
STX matematik A august 2009 HJÆLP:)
Forumindlæghej folkens derude ;) nogle der vil være rigtigt mega sød at giv mig kun facit over opgaverne ? på forhånd tak ;)
