Matematik
Sandsynlighedsregning
Jeg har fået to opgaver der hedder: "Du skal redegøre for simpel sandsynlighedsregning, og kombinerede sandsynligheder + give et regneeksempel." "Du skal redegøre for brug af kombinatorik i forbindelse med sandsynlighedsregning. Kom ind på forskellen mellem ordnet og uordnet, samt med og uden tilbagelægning. + giv et regneeksempel" Er der en der kan forklare mig hvad kombineret sandsynlighed og kombinatorik det er??
På forhånd tak :)
Svar #1
26. april 2014 af peter lind
Det klarer du bedst ved at læse i din bog. Du kan ikke forvente at vi herinde skriver noget til dig, der er bedre end din bog
Svar #2
26. april 2014 af vokslos (Slettet)
Hvis jeg forstod det der står i bogen, så spurgte jeg ikke her. Nogle gange hjælper det at høre det på flere måder
Svar #3
26. april 2014 af peter lind
Hvis der er noget i bogen, du ikke forstår, kan du spørge om det du ikke forstår. .
Svar #4
26. april 2014 af Andersen11 (Slettet)
Du har vel mulighed for at spørge din lærer om detaljer i bogen, som du ikke forstår? Det er en af lærerens opgaver at hjælpe eleverne med at forstå det, der undervises i.
Skriv et svar til: Sandsynlighedsregning
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.