Tysk
HJÆLP TYSK OVERSÆTTELSE!
BM
Hej Folkens Dette er min endelig opgave har prøvet at oversætte den her har så svært ved det! Vil du ikke være sød at hjælpe mig det ville betyde rigtigt meget for mig!!! Please
I de sidste årtier har man kunnet registrere, at klimaet ændrer sig dramatisk. Om sommeren er det varmere, og det regner mere, og om vinteren falder der mindre sne. Samtidig har forskere observeret, at isen omkring Nord- og Sydpolen langsomt smelter. Disse klimaændringer hænger først og fremmest sammen med vores store energiforbrug. Biler og fabrikker udsender drivhusgasser og påvirker derved atmosfæren.
Det store Co2-udslip holder varmen fast ved jorden. Når solen skinner, varmer den også jorden op. Dette fører alt sammen til en global opvarmning. I ozonlaget er der huller, som er opstået, fordi mængden af gasser som f.eks. freon er taget til. Disse huller lader farlige uv-stråler slippe igennem, og derfor skal man passe på, når man opholder sig i skolen. Man bliver hurtigt solskoldet, og det kan føre til hudkræft.
Det er klart, at denne udvikling vækker bekymring i hele verden, og politikere fra alle lande mødes regelmæssigt og diskuterer, hvad man kan gøre for at forhindre den. Men du kan selv starte med solcremen!
Svar #1
05. maj 2014 af Bielefeld (Slettet)
jeg vil gerne hjælpe dig, men du må gerne prøve først... og bagefter vil jeg kigge på det.
Svar #2
06. maj 2014 af juliemarie94 (Slettet)
Tusind tak og har prøvet, sender den til dig over indbakken. :)!
Skriv et svar til: HJÆLP TYSK OVERSÆTTELSE!
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.