Erhvervscase
Markedsføring online og outdoor - Hvilke teorier?
Hej :-)
Jeg skal op i erhvervscase eksamen i næste uge, og har vlagt et problemet "Manglende online og outdoor markedsføring" Derfor har jeg tænkt mig at lave et forslag til en reklame, de kan hænge op outdoor, hvor jeg selvfølgelig vil bruge AIDA-modellen og nulpunktsberegningen. Men hvilke andre teorier kan jeg bruge til "manglende markedsføring"?
Svar #2
15. juni 2014 af laerkehalby
Hej
Jeg skal også snakke om outdoor markedsføring, men hvordan udregner du hvad det kommer til at koste? Det hele er jo hypotetisk, så der er ingen tal? :-)
Svar #3
08. august 2019 af kasperkaspertg
En af de største udfordringer med outdoor markedsføring er at måle værdien af det. Hvordan ved du fx om de, der har set dine outdoor annoncer også bliver til kunder? Det er den største fordel ved online markedsføring, hvilket er også er grunden til at jeg har arbejdet med det siden 2012.
Når det er sagt, kan du måske bruge Kellers Brand Equity-model
Svar #4
07. november 2022 af thomasanders
Man må ikke underkende værdien af outdoor markedsføring, selv om man selvfølgelig ikke kan måle så nemt på det ,som man kan med f.eks. Google Ads annoncering - sådan er det nu engang bare, men derfor kan det altså stadig være værdifuld annoncering, der måske netop også er lidt overset i disse år, hvor mange er helt fokuserede på online kanaler.
Skriv et svar til: Markedsføring online og outdoor - Hvilke teorier?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.