Erhvervscase

Markedsføring online og outdoor - Hvilke teorier?

07. juni 2014 af Simonetp

Hej :-) 

Jeg skal op i erhvervscase eksamen i næste uge, og har vlagt et problemet "Manglende online og outdoor markedsføring" Derfor har jeg tænkt mig at lave et forslag til en reklame, de kan hænge op outdoor, hvor jeg selvfølgelig vil bruge AIDA-modellen og nulpunktsberegningen. Men hvilke andre teorier kan jeg bruge til "manglende markedsføring"? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. juni 2014 af 3473 (Slettet)

Hej. Har du fundet ud af det? :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. juni 2014 af laerkehalby

Hej

Jeg skal også snakke om outdoor markedsføring, men hvordan udregner du hvad det kommer til at koste? Det hele er jo hypotetisk, så der er ingen tal? :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
08. august 2019 af kasperkaspertg

En af de største udfordringer med outdoor markedsføring er at måle værdien af det. Hvordan ved du fx om de, der har set dine outdoor annoncer også bliver til kunder? Det er den største fordel ved online markedsføring, hvilket er også er grunden til at jeg har arbejdet med det siden 2012. 

Når det er sagt, kan du måske bruge Kellers Brand Equity-model


Brugbart svar (0)

Svar #4
07. november 2022 af thomasanders

Man må ikke underkende værdien af outdoor markedsføring, selv om man selvfølgelig ikke kan måle så nemt på det ,som man kan med f.eks. Google Ads annoncering - sådan er det nu engang bare, men derfor kan det altså stadig være værdifuld annoncering, der måske netop også er lidt overset i disse år, hvor mange er helt fokuserede på online kanaler.


Skriv et svar til: Markedsføring online og outdoor - Hvilke teorier?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.