Almen studieforberedelse (AT)
Hvilke(n) metode(r) er der tale om i dette tilfælde? (+Taksonomisk niveau?)
Hej
Jeg skal til AT-eksamen på mandag, men jeg er blevet meget i tvivl omkring mit metodebrug i min første delkonklusion. Herudover også hvilket taksonomisk niveau jeg befinder mig på. Jeg har virkelig brug for noget hjælp!
Lad mig forklare:
Mit underspørgsmål er:
"1: Hvad er et madprogram, og hvilke typer madprogrammer findes der?"
Umiddelbart lægges der her op til en delkonklusion på det redegørende niveau, og metodemæssigt, ja så ved jeg ikke rigtigt.
Måden jeg er kommet frem til svaret/delkonklusion 1, er ved at have set en masse madprogrammer og blot derudfra kommet med min "redegørelse?" for hvordan det forholder sig (noget i retning af, at der findes 4 forskellige typer madprogrammer, og hvilke karakteristika de forskellige typer har).
Her er det jeg bliver i tvivl! Jeg har ganske vist redegjort for hvilke typer der findes, men for at komme frem til min redegørelse har jeg ikke blot læst fra en anden kilde, at det forholder sig sådan, men jeg er selv kommet op med denne påstand.
Kan nogen hjælpe? (snak om metodebrug og taksonomiske niveauer)
På forhånd mange tak :)
(Jeg kan vedhæfte synopsen eller delkonklusionen hvis det kunne hjælpe)
Skriv et svar til: Hvilke(n) metode(r) er der tale om i dette tilfælde? (+Taksonomisk niveau?)
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.