Matematik

annuitetsregning og amortisationstabel

14. juni 2014 af Reppien2 (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej venner. 

Hvad annuitetsregning for noget?

Og hvordan laver man en amortisationstabel, hvis man ikke har excell til rådighed?


Svar #1
14. juni 2014 af Reppien2 (Slettet)

Jeg har nu lært hvad annuitetsregning er for noget, men jeg ved stadig ikke hvordan man laver en amortisationstabel


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. juni 2014 af Christianiversen2 (Slettet)

Du laver den ved at lave kolonner med | hovedstol - afdrag - skyldigt beløb, hvor du så anvender den givne rente, n terminer og afdragsbeløb som kriterier.

Du kan uppe den konkrete opgave hvis du vil have mere hjælp :)


Skriv et svar til: annuitetsregning og amortisationstabel

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.