Engelsk

hjælp fordi jeg ikke har tid nok.

15. juni 2014 af xamza1608 (Slettet) - Niveau: 7. klasse

vil du være sød at rette den fordi jeg mangler tid. :(

Shijiu is now a very brutal assassin, which works resistance team. Over last 12 and a quarter years he was training with master Bangzhu which was a very big legend in the fighting world and therefor he had very good fighting skills and all the people were aware of it and the fighters of Shahai were very afraid of him and his teammates. In the main time Shahai has not conquered new areas because he wanted to control over the area he already had conqured. Sadly he will get a very big surprise.

Brugbart svar (1)

Svar #1
15. juni 2014 af rakijovic

Du mangler ikke tid, men vilje. Jeg kan i øvr. slet ikke forestille mig hvordan ovenstående kan være relevant for et engelskpensum, selv i syvende klasse.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 

Brugbart svar (0)

Svar #2
15. juni 2014 af MissSil (Slettet)

Jeg er enig med 1# i, at det ikke er tid, du mangler. Derimod kan jeg ikke se, hvordan han kan bedømme, hvad der er relevant i undervisningen.

Brugbart svar (0)

Svar #3
15. juni 2014 af Stygotius (Slettet)

Det har rakijoic da heller ikke skrevet noget om.

Brugbart svar (0)

Svar #4
16. juni 2014 af MissSil (Slettet)

Lad mig citere: "Jeg kan i øvr. slet ikke forestille mig hvordan ovenstående kan være relevant for et engelskpensum, selv i syvende klasse."

Brugbart svar (0)

Svar #5
16. juni 2014 af Stygotius (Slettet)

Ja, pensum, men da ikke selve undervisningen.

Man snakker da (heldigvis)  om meget i undervisningen som ikke hører direkte til noget pensum

Skriv et svar til: hjælp fordi jeg ikke har tid nok.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.