Tysk

Tysk sommerkursus

16. juni 2014 af ShadH - Niveau: B-niveau

Jeg tænkte på om det var muligt at finde et tysk sommerkursus. Jeg er igennem 1.g og skal begynde på 2.g. Siden jeg har det på B-niveau så skal det gå fantastisk, før jeg kan nå min ambition om at få et 10-tal i de fleste fag. 

Derfor har jeg tænkt på at finde et sommerkursus i tysk. Jeg har ikke nogle planer hver eneste dag i sommerferien, og 2-4 timer (hvis ikke mindre) undervisning om dagen, som jeg selv har valgt, ville gøre oplevelsen markant mere "produktiv" end hvad skolen tilbyder, med den obligatoriske mødepligt og distraktioner iblandt (venner, osv.)

Nogen der har hørt om det? Jeg ved at VUC er for folk over 18 år, så det er ikke aktuelt da jeg selv er 16. Jeg bor desuden i Risskov omregn (Århus). Kom endelig med nogle forslag.

Og vær lige opmærksom på at jeg har været i Tyskland før, som en udvekslingstudent. Til trods fik jeg kun lærte hvad "doch" og "genau" betyder, så det virker ikke som en løsning at tage ned til landet.

Skriv et svar til: Tysk sommerkursus

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.