Køb og Salg

SÆLGER bøger til HA ALMEN 1. SEMESTER.

07. august 2014 af lena07 (Slettet)

Hej

Sælger bøger til 1. semester på HA. ALMEN, jeg har ALDRIG brugt bøgerne, da jeg droppede ud af uddannelsen. 
Skriv til mig hvis I har en interesse, så finder vi en pris! :)

____________________
- Organization (Contemporary Principles and Practice af John Child)
- Valg der skaber viden (Om samfundsvidenskabelige metoder af Søren Voxted) (HANS REITZELS FORLAG)
- Organizational Theory, Design, and Change (Seventh Edition af GARETH R. JONES)
- Idea and Innovation Management and leadership af Annabeth Aagaard (Hans Reitzelz forlag)

 


Svar #1
07. august 2014 af lena07 (Slettet)

Sælger også

- Erhversbeskrivelse (Økonomiske begreber og data om virksomheders omverden)


Brugbart svar (0)

Svar #2
07. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Hvilken skole gik du på ?

Svar #3
07. august 2014 af lena07 (Slettet)

Syddansk uni :-)


Brugbart svar (0)

Svar #4
09. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Du har ikke også bogen til Kvantitative analyseredskaber ?

Jeg vil nok gerne købe hele baduljen hvis vi kan blive enige om den rigtige pris.


Svar #5
09. august 2014 af lena07 (Slettet)

Den bog har jeg ikke :-)
Hvad vil du byde? Jeg gav i alt omkring 1.800kr for bøgerne og har slet ikke brugt dem.


Brugbart svar (0)

Svar #6
09. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Ja det er jo lidt et sats, for jeg ved endnu ikke om det er præcis de bøger vi skal bruge i år jo.

Hvad vil jeg give.. jeg vil byde dig 900 kr ? Det er halv pris, og så kommer du af med dem på én gang. Og jeg gør et godt køb og alle er glade :) ?


Brugbart svar (0)

Svar #7
09. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Og hvilken bog bruger man til faget "Virksomhedens økonomi" ?


Svar #8
09. august 2014 af lena07 (Slettet)

Jeg har selv givet 1.800 kr for bøgerne og som sagt, så er de slet ikke brugt, da jeg droppede ud af uddannelsen efter 2 uger, da det ikke var noget for mig. Hvis du tager i butikken og køber hel nye bøger, skal du selv af med 1.800kr hvis ikke mere. Min mindste pris er 1.300kr og du sparer 500 kr her. Udover det, så skal du bruge disse bøger enten 1. semester ellers 2. semester, da det er nogle fag du skal igennem. Virksomhedens økonomi har jeg ikke, men så vidt jeg husker hed bogen noget med Pindyck :)


Brugbart svar (0)

Svar #9
09. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Fandt lige Pindyck på iBooks, den hed Microeconomics. Tak for tippet.

Jeg forstår godt at du gerne vil have 1300. Så går jeg bare hellere ned på 800 og tager nogle bøger som er blevet brugt. Så har jeg også råd til en lommeregner nemlig.

Men tak for tilbuddet. Held og lykke med salget.


Svar #10
09. august 2014 af lena07 (Slettet)

Jeg kan gå ned til. 1.200 kr, så sender jeg bøgerne på mandag?


Brugbart svar (0)

Svar #11
09. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Det er lidt et spørgsmål om at jeg havde sat et budget, men jeg sætter pris på at du er forhandlingsvillig, og jeg takker for dit tilbud. Jeg har bare ikke pengene til det, da jeg også lige har købt Sydsæters Mathematics for Economists fra ny til 750 kr i hardback.

Men du kan også sagtens komme af med dem til 1500, bare vent to uger og så annoncér lidt mere :)


Brugbart svar (0)

Svar #12
09. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

I øvrigt - har du dårlige erfaringer med studiet siden du hoppede fra ?


Svar #13
09. august 2014 af lena07 (Slettet)

Tak :-) 
Nej har ingen dårlige erfaringer, hoppede fra pga. det lå for langt fra mig :)


Brugbart svar (0)

Svar #14
09. august 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Top :)


Skriv et svar til: SÆLGER bøger til HA ALMEN 1. SEMESTER.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.