Tysk

Tysk fremlæggelse HJÆLP

04. september 2014 af Fauc - Niveau: 9. klasse

Hej Mennesker

Jeg skal fremlægge om min sommerferie er der nogen der kan rette det jeg har oversat. Det ville være en KÆMPE hjælp.

Dansk:

Urlaub

I min ferie var jeg rundt omkring i Danmark, Jeg var blandt andet i min gode vens sommerhus på Falster og i mit sommerhus i nordsjælland. Jeg havde det rigtig sjovt med venner og bekendte, men jeg var ikke ude og rejse hvilket kunne have gjort ferien endnu sjovere. Men det gjorde ikke så meget da vejret i Danmark var godt.

Falster 

Jeg startede min ferie af med at tage ned til min gode ven Roberts sommerhus, vi havde hele huset for os selv da forældrene først kom efter en uge, vi blev kørt ned til sommerhuset af hans far som kørte igen lidt efter vi var ankommet.

Strand

Dagen efter tog vi på stranden men det var ikke en hel normal tur til stranden da vi endte med at krydse en skov med en masse brændneller og en mindre motorvej i bare fødder. Men det var turen værd, fordi vandet var fuldstændig perfekt.

ATV

I sommerhuset var der mange faciliteter blandt andet: Basket, Fodboldbane, Skydebane og ATV bane. Men en af de ting vi lavede mest var ATV, hvor vi kørte om kap, på atv’erne lærte jeg at køre med kobling hvilket er godt at kunne når man skal tage kørekort.

Knuthenborg Safaripark

Dagen inden vi skulle hjem fra sommerhuset var Roberts forældre og søskende kommet til sommerhuset og de synes at vi skulle tage i Knuthenborg Safaripark. Da vi ankom i dyreparken var der dyr overalt vi så mindst 100 forskellige arter på turen hvilket var rigtig sjovt.

Tisvilde

Jeg tog op i mit sommerhus efter en dag hjemme i mit hus. Der var ikke meget at lave når der ikke var venner men jeg fik slappet godt af hvilket var dejligt.

Flohmarkt

Tisvilde er kendt for sit ugentlige loppemarked i sommerferien. Vi kom der hver uge men det endte for det meste bare med at jeg købte noget pizza hos den røde tomat eller et stykke drømmekage. Men der var en af gangene hvor jeg købte en stol og bord til mit værelse i sommerhuset.

Helenekilde Badehotel

Helenekilde Badehotel er en af de fineste hoteller i nordsjælland. Men man kan også komme der for at få aftensmad imens der er privat koncert. Det gjorde vi en aften mens sangeren Dicte og Claus Hempler spillede og maden var rigtig god.

Gokart

Dagen inden vi skulle starte i skolen tog jeg ud og kørte gokart med en ven, jeg ville ikke normalt have brugt penge på sådan noget men de havde 90% tilbud den dag så vi tog derud. Gokart banen lå på amager, da vi ankom skulle vi tage dragter på og så ned i gokarten, jeg endte med en god tid på 1 minut og 39 sekunder hvilket var 4 sekunder fra bane rekorden.

Tysk:

Urlaub 

In mein Ferien, war ich um Dänemark, wurde ich als mein guter Freund Haus auf Falster und in meinem Sommerhaus in Nord-Seeland. Ich hatte viel Spaß mit Freunden und Bekannten, aber ich war nicht und Reise, die den Urlaub noch mehr Spaß gemacht haben könnt. Aber es macht nicht so viel, wie das Wetter in Dänemark war gut. 

Falster 

Ich begann meinen Urlaub zu Hause auf meinem guten Freund gehen, wir hatten das ganze Haus für uns als Eltern kamen erst nach einer wir wurden auf der Hütte der Vater meiner Freundin, nachdem wir angekommen waren angetrieben. 

Strand 

Am nächsten Tag gingen wir zum Strand, aber es war nicht ganz ein normaler Ausflug an den Strand, wenn wir am Ende einen Wald kreuzt mit einer Menge von Schwer oder weniger und eine Autobahn in nackten Füßen. Aber es war die Reise wert, denn das Wasser war absolut perfekt. 

ATV 

In der Hütte gab es viele Annehmlichkeiten sind: Basketball, Fußball, Schießstand und ATV Spur. Aber eines der Dinge, die wir haben, waren mehr ATV, wo wir ein Rennen lief auf den ATVs Ich habe gelernt, mit einer Kupplung, die gut zu, wenn Sie einen Führerschein haben, ist zu fahren. 

Knuthenborg Safari Park 

Der Tag, bevor wir nach Hause von der Hütte los war Roberts Eltern und Geschwister kommen zu dem Haus, und sie dachte, wir sollten in Knuthenborg Safari Park. Als wir im Zoo ankamen, gab es Tiere überall, wo wir auf der Reise und hatten viel Spaß haben mindestens 100 verschiedene Arten. 

Tisvilde 

Ich nahm in meinem Hause nach einem Tag zu Hause in meinem Haus. Es gab nicht viel zu tun, wenn es waren Freunde, aber ich war entspannt, von dem war schön. 

Flohmarkt 

Tisvilde ist für seine wöchentliche Flohmarkt in den Sommerferien bekannt. Wir kamen dort jede Woche, aber es endete meist nur mit, dass ich kaufte eine Pizza mit roten Tomaten oder einem Stück Kuchen Träume. Aber es war eine der Zeiten, in denen ich kaufte einen Stuhl und Tisch für mein Zimmer in der Hütte. 

Helene Badehotel 

Helenekilde Bath Hotel ist eines der schönsten Hotels in Nordseeland. Aber man kann auch dort zum Abendessen gibt es zwar Privatkonzert. Wir haben eine Nacht, während die Sängerin Frau Klaus Hempler gespielt und das Essen war sehr gut. 

Gokart

Der Tag, bevor wir in die Schule zu starten war, zog ich aus und fuhr mit dem Go-Kart mit einem Freund, würde ich normalerweise nicht Geld für so etwas ausgegeben, aber sie hatten 90% bieten an diesem Tag, so gibt ging es. Go-Kart-Bahn war auf Amager, als wir ankamen, mussten wir nehmen Kleidung auf und blickte auf die Go-Kart-unten, landete ich mit einer guten Zeit von 1 Minute und 39 Sekunden, davon 4 Sekunden hinter der Erfolgsgeschichte war.


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. september 2014 af Metinundmartin (Slettet)

nogen der kan rette det jeg har oversat

det, du har oversat vha. Google Translate


Svar #2
04. september 2014 af Fauc

Ja da jeg har meget travlt og brugte det som en form for skabelon til at oversætte men det virkede ikke


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. september 2014 af Stygotius

Troede du virkelig at den gik ??


Skriv et svar til: Tysk fremlæggelse HJÆLP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.