Engelsk

Pls hjælp-det er så vigtigt

09. september 2014 af cmath (Slettet) - Niveau: 7. klasse

Hej derude

Er der nogen af jer der ville rette en kort engelsk opgave?

hvis du gerne vil, kan jeg sende dig dokumentet.

Please please, jeg skal aflevere opgaven i morgen

Tak på forhånd

Brugbart svar (0)

Svar #1
09. september 2014 af Hansihh (Slettet)

#0 Dobbelt post:https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1512553

Fil?

Svar #2
09. september 2014 af cmath (Slettet)

Her er filen :)

Brugbart svar (0)

Svar #3

Keep up the homework

If you really knew me
When I was a child, about five to six years old I had so many curls. When there were someone who talked about me, they remembered me by my curly hair. My family, friends and everyone that I knew loved my thick, strong and curly hair. But I think someone hated my hair. One day I got a new bike, so every single day I rode on my bike in the farm which was surrounded by the apartments we lived in.  My mother sat on a bench while I was riding on my bike around the entire farm. One day five teenagers came suddenly. They came and shouted “curly mouse, curly mouse”. I was very afraid, and they could see it, they began laughing at me . I tried to ride away, but they pushed me off the bike, then they walked away. I thought it was the first and last time they would do that. Initially I didn’t say something to my mother. The girls and boys came again and again. I was afraid to tell my mother, because I was sure about that she would talk with them. I thought they would do it worse if my mom talked with them. But it was a mistake. They were afraid of my mom. So after that, they never came again. It is now eight years ago, but I still think about it. So if you really knew me, you would know that I am sensitive and I think about things in a very long time. Even if it’s little things.  From that situation, I have learned that I don’t have to be surreptitious when I feel bad. The best solution is to say it to others that I believe in, because they are maybe able to find a solution.

Svar #4
09. september 2014 af cmath (Slettet)

1000 tak. Det er blevet meget bedre end før.

Tak tak!

Brugbart svar (0)

Svar #5
09. september 2014 af rakijovic

Nu mangler vi bare én til at gennemgå gennemgangen ...

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 

Brugbart svar (0)

Svar #6

#5 Forstår dig ikke helt..?

Brugbart svar (0)

Svar #7
09. september 2014 af rakijovic

Tjah, den "rettede" version er jo ikke ligefrem befriet for skønhedsfejl og typiske danskerfejl, vel? Filmen knækker allerede i første linje med "there were someone", såvel som du har tilladt undersættelser ("Danglish") at slippe gennem flere steder, fx det danske gård, som hér ikke svarer til farm, men derimod en gårdsplads omringet af etagebyggeri. Jf.  Stygotius' svar.

Jeg kan også se præpositionsfejl nogle steder, såvel som danskernes klassiker "about+that" (hvor that er bindeord/konjunktion).

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

Brugbart svar (0)

Svar #8
10. september 2014 af Hansihh (Slettet)

#7 det er jeg udmærket klar over, eleven her går i 7. Klasse, teksten skal på ingen måder være perfekt.

Brugbart svar (0)

Svar #9
10. september 2014 af rakijovic

Tager du pis på mig? Så bar d nåwnlån rægtid r d gådt nårk?

Ak ja, disse danskere og deres discounttilgang til sprog – inklusive modersmålet ...

- - -

Brugbart svar (0)

Svar #10

#9 nu skal du ikke spille dum, hvis stilen rettes på gym niveau, vil hans lære udmærket buste ham/hende, læren opfatter dette som snyd, at en i 7. Klasse afleverer en stil hvis grammatik er på gym niveau, hvilket muligvis kan resulterer i laverer karakter fra læren af

Brugbart svar (0)

Svar #11

Tal nu dansk, for helvede!

- - -

Brugbart svar (0)

Svar #12

Nej, vent, du har ret, skatti (#10). En eklatant fejltagelse fra min side, især når vi har en ekspert som dig til dét at være dum.

Nu skal du ikke spille dum! Hvis stilen rettes på gymnasieniveau, vil hans lærer udmærket buste [sic] ham/hende (bestem dig mht. personligt pronomen), læren Læreren opfatter dette som snyd, at en én i 7. Klasse syvende klasse afleverer en stil hvis grammatik er på gym niveau [sic], hvilket muligvis kan resulterer resultere (modalverbum+infinitiv, ikke sandt, skatti?) i laverer (komparativformen af lav er ...?) karakter fra læren (der var den igen) af.

Du sagde noget, skatti?

- - -

Brugbart svar (0)

Svar #13

Spiller klog, sjovt hva? Du har udpeget mine fejl... Og? Åbenbart har du ikke noget brugbart at tilføje, jeg vil slet ikke brug min tid på dig. Og slet ikke på nogen som dig, der kun er yd på at irritere andre. Dine rettelser er ikke ubekendte fra min side, men når jeg ikke har behov for at skrive 100% rigtigt men bare send budskabet, så gør jeg det.
Han/hende kan uden tvivl bruges, hvis du ikke ved det, så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal sige. Ud fra måden du skriver på er jeg næsten 100% sikker på at du ikke retter med god hensigt, hvilket er sørgligt.

Brugbart svar (0)

Svar #14
10. september 2014 af Stygotius (Slettet)

# 13

Skal man kun skrive et godt dansk når man er i skole ??    -Det er et interessant synspunkt.

Sig min engang lige: -Hvad er egentlig grunden til at du har stået uden for døren i alle dansktimerne??

Brugbart svar (0)

Svar #15

#14 ? Jeg sagde ikke at jeg ikke kan dansk grammatik eller lignende, men at jeg ikke behøver skrive alt 100% rigtigt, bare budskabet forstås

Brugbart svar (0)

Svar #16
10. september 2014 af Stygotius (Slettet)

Nårj ja, deee  da ås rægdid 

Brugbart svar (0)

Svar #17

#16 Ahahaha, du ''rægdid'' sjov

Brugbart svar (1)

Svar #18
11. september 2014 af rakijovic

Der mangler et copulaverbum i "du 'rægdid' sjov" ... og så hedder det "gider bruge" – og "sørgeligt".

Lær nu at tale dansk, din (ghetto?-)bøv.

- - -

Brugbart svar (0)

Svar #19
11. september 2014 af Hansihh (Slettet)

Du er også "rægdid" sjov.

Skriv et svar til: Pls hjælp-det er så vigtigt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.