Matematik

Bevis for fordobling og halveringskonstant

13. december 2014 af erhk (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej. Jeg ville bare høre om fremgangsmåden for bevis af fordobling og halveringskonstanten er nogenlunde den samme? Med den forskel at ved fordobling hedder det 2y = y2 og så må det hedde 1/2y = y2?


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. december 2014 af peter lind

Ja. Det er meget ens


Skriv et svar til: Bevis for fordobling og halveringskonstant

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.