Debat

Slet Stygotius

05. januar 2015 af brazar (Slettet)

Jeg har i adskillige indlæg læst Stygotius' arrogante ''svar''. Et eksempel er: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1558200

I henvislsen kan man nærmest sige, at han mobber! Yderst uacceptabelt. Jeg kræver af SP, at slette pågældene bruger omgående. Inden han spreder sine overfladiske kommentare mere. Han ignorer den pågældenes brugers spørgsmål, og træder ham på tæerne. Jeg troede at der var nogle SP brugere, der patruljerede en gang imellem. Men desværre gælder åbenbart ikke denne såkaldte Stygotius. Han prøver, at ''rette'' brugernes dansk, men med vilje undlader han, at rette på en venlig måde. Han er nok den frækkeste af alle Studieportalens brugere. Selvom denne person har mange indlæg, så betyder det næppe at disse indlæg er positive, jeg vil tilstå og sige måske er 10% af hans indlæg positive. Hvis nogen har nogle bemærkninger -venligst skriv dine tanker.

Kære SP, slet Stygotius'  bruger omgående.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. januar 2015 af anonym000

Så vidt jeg husker er det ikke første gang at folk er utilfredse med Stygotius' adfærd. Jeg tror næppe at du kan få SP til at slette brugeren Stygotius. For SP er han en god forretning. Der er jo nogle gange hvor han hjælper.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #2
05. januar 2015 af Anxyous (Slettet)

Hvilken ret har du til at stille krav af Studieportalen?


Brugbart svar (4)

Svar #3
05. januar 2015 af anonym000

Ad #2

Han har da ret til at lave en anmodning.

SP vil faktisk have at man gør dem opmærksom på bruger med et uacceptabelt adfærd.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #4
05. januar 2015 af Andersen11 (Slettet)

#3

Det gøres normalt "bag kulisserne" ved at benytte en særlig knap i en brugers profil "Anmeld bruger".

Her søger trådstarter en åben debat.

Elever, der søger hjælp til løsning af opgaver, må være nået så langt i deres uddannelsesforløb, at de kan tåle at modtage en saglig kritik af deres arbejde uden at den kritik nødvendigvis er rosenrød og positiv. Det er dog klart, at kritikken bør være saglig og ikke arrogant nedladende. Kritikken bør også være relevant, dvs. knytte sig direkte til det omhandlede emne i spørgsmålet.

I øvrigt henvises til Studieportalens egne retningslinier.


Brugbart svar (0)

Svar #5
05. januar 2015 af anonym000

Ad #4

Grunden til at trådstarteren vælger at oprette et debatindlæg er fordi han vil lave en stemmeindsamling.

Dette vil nok være den eneste fornuftige grund til at oprette dette debatindlæg.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #6
05. januar 2015 af Andersen11 (Slettet)

#5

Hvem skal så have stemmeret? Skal folk med 7 profiler have 7 stemmer? I den sidste ende har SP's admin alligevel vetoret.


Brugbart svar (0)

Svar #7
06. januar 2015 af Soeffi

Problemet kan løses ved, at det bliver muligt for brugere at forbyde navngivne brugere at svare på deres spørgsmål. Det er op til SP at gøre det muligt.


Svar #8
06. januar 2015 af brazar (Slettet)

#1

Som sagt er Stygotius kun 10% positiv, dvs 90% er han negativ. Her skal der understreges at jeg selvfølgelig ikke har læst alle hans ~ 12000 indlæg, men ud af det jeg har læst konkluderede jeg dette.

#2

Selfølgelig har jeg ret til det, da han tale nedaldende til de uskyldige trådstartere??

#4

Det vidste jeg næppe, men jeg har stadig viljen til at oprette en debat tråd om denne såkaldte Stygotius. Som #5 siger, men i #6 har du ret, dog er det sjældent at folk gør dette. Som du siger er det i sidste ende SP's valg om de vil eller ej, men jeg mener stadig at der er behov for denne tråd

#7 god, gennemtænkt og forbrugervenlig metode.

Anonym000 forstår tydeligvis hvad jeg snakker om.


Brugbart svar (2)

Svar #9
06. januar 2015 af HFNU (Slettet)

Jeg vil give brazar ret- Stygotius har været nedladende og uforskammet i sine svar. Jeg kan sagtens tåle kritik - men at tale grimt til hinanden det er der ingen grund til .

Så jo SP slet Stygotius for han kan åbenbart ikke finde ud af at give sin hjælp på en forstående og lærerig måde.


Brugbart svar (0)

Svar #10
06. januar 2015 af anonym000

Ad #6

Hvis du vælger at se sådan på det så vil man også kunne oprette 7 brugere og anmelde "bag kulisserne".

Jeg er dog rimeligt sikker på at SP vil kunne opdage den form for svindel ret let.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #11
06. januar 2015 af HFNU (Slettet)

Jeg tror ikke rigtig jeg er med på hvad du mener  anonym000.


Brugbart svar (0)

Svar #12
06. januar 2015 af anonym000

Ad #11

Det var bare et svar til Andersen. Jeg synes ikke det er særligt vigtigt.

- - -

...............


Brugbart svar (0)

Svar #13
06. januar 2015 af HFNU (Slettet)

OK


Brugbart svar (0)

Svar #14
07. januar 2015 af Stygotius

Når folk der dårlig kan stave deres eget navn og i øvrigt ikke er i stand til at formulere en almindelig dansk sætning, bliver barnligt forrnærmede over at få det at vide, kan man kun smile overbærende ad det.

Når man efter mange års skolegang har et så urealistisk billede af hvad man kan og ikke kan, er der noget fundamentalt galt.

Hvis man kun vil have ethvert makværk rost til skyerne, er Studieportalen næppe det rette sted.


Brugbart svar (3)

Svar #15
07. januar 2015 af Stats

#14
Stygotius.

Jeg syntes du er interessant. Jeg kan lide at studere dig. Jeg kan lide din opførsel (lidt ligesom at læse kommentare på Nationen, Ekstrabladet).

Der er bare den ene lille ting du har glemt - Studieportalen.

Studieportalen handler ikke om, om man staver eller skriver grammatisk korrekt eller lign. Studieportalen er en hjemmeside hvor studerende kan mødes og få hjælp til de lektier de måtte have svært ved. De studerende kan da også dele ud af deres viden til andre, som har svært ved lektier. Der er såmænd heldigvis også andre, som ikke er studerende, der stadig hjælper til herinde på SP.

Betragtningen: Studieportalen er en hjemmeside hvor studerende kan mødes og få hjælp til de lektier, de måtte have svært ved. Her er det indelysende, at du aldrig har hørt ordet målgruppe før.

Der er en målgruppe som hedder studerende. Denne målruppe har et behov, nemlig at få hjælp til lektierne.

Målgruppen er i aldersgruppen 13-25 år og er ikke interesserede i at vide om de staver rigtigt, eller om sætningen ikke giver mening osv. - Nej, de er interesserede i at få hjælp. Målgruppen er unge mennesker, og unge mennesker kræver ikke, eller forstår ikke, et "højt sprog".

Prøv at læse om målgrupper, og derefter se på, hvilket behov personen har, og om du burde korrigere i andres kommentare? Hvis du ikke forstår ordet målgruppe, så er min konklusion, at du godt nok blive en elendig lønarbejder. (se evt. kompendium - Afsætning - Målgruppevalg)

Hvis man kun vil have ethvert makværk rost til skyerne, er Studieportalen næppe det rette sted.

Du skal svare på spørgsmålet, det er vel ikke svært at forstå. Ellers må du lade være med at skrive, hvis du ikke kan svare på spørgsmålet

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #16
07. januar 2015 af Stygotius

Hvornår er en skoleelev blevet til en "studerende" ??


Brugbart svar (4)

Svar #17
07. januar 2015 af Stats

Studerende:
Person der er under uddannelse, ofte på en (højere) læreanstalt

Hvor folkeskolen indgår som uddannelsesniveau 1

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (1)

Svar #18
07. januar 2015 af Stygotius

Rent nonsens.

En studerende er en som studerer på et universitet, -ikke enhver 7.klasses flaskedreng fra Netto eller enhver bankelev..


Brugbart svar (3)

Svar #20
07. januar 2015 af Hansihh (Slettet)

#18
Her er der ingen, der vrøvler undtagen du Stygotius. Ordet "studerende" anvendes også til folkeskole elever. Dit nonsens strider mod den danske ordbog. Få dig en dansk ordbog og lær noget dansk. Og stop med, at ignorere trådstarternes oprindelige behov -svar på deres spørgsmål, som du på normalvis ignorer. Desuden er jeg enig med #0 og de andre.

Forrige 1 2 3 4 Næste

Der er 61 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.