Tysk
Tysk - sidder i en nøddeskal
Hey everybody
Jeg har et par linjer på tysk, som jeg ønsker at få rettet. Jeg er pænt dårlig tysk, så håber I vil hjælpe derude :/ :
Hallo Andreas! Ich möchte zunächst herzlichen Dank sage euch: Ja zum Interview. Aber lassen Sie uns loslegen. Wie kann es sein, dass Sie auf den Gleisen waren? War es nicht sehr gefährlich für Sie?
- Bitte. Ich bin sehr traurig. Ich bin unglücklich. Ich bin wütend auf mich selbst. Thomas hat einen Anfall. Thomas ist mein Freund. Ich glaubt, dass ich Thomas umgebracht hat. Deshalb ging ich auf den Gleisen habe. Ich fühle mich, dass es meine Schuld ist. Ich bin müde von meinem Leben. Ich habe ein schlechtes Gewissen. Ich habe auch meine Freundin verloren. Der Idiot.Ich weiß nicht was zu tun ist. Das ganze ist hoffnungslos.
Hej Andreas! Jeg vil først og fremmest sige tusinde tak for at du sagde ja til interviewet. Men lad os komme igang. Hvordan kan det være, at du var på togskinnerne? Var det ikke livsfarligt for dig?
Tak. Jeg er meget ked af det. Jeg er ulykkelig. Jeg er vred på mig selv. Thomas fik et anfald. Thomas er min ven. Jeg tror, at jeg har dræbt ham. Det var derfor jeg gik ned på togskinnerne. Jeg føler, at det hele er min skyld. Jeg er træt af mit liv. Jeg har dårlig samvittighed. Jeg har også mistet min kæreste. Den idiot. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Det hele er håbløst.
Skriv et svar til: Tysk - sidder i en nøddeskal
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.