Tysk

Hjælp til tysk oversættelse

28. april 2015 af HansJohnlektier (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej Studieportalen

Jeg har oversat denen tekst: Har unge mennesker i dag noget tilfælles? Tidsskfirtet Der Spiegel har forsøgt, at besvare dette spørgsmål. I en artikel fortæller 14 personer om deres liv, og deres drømme. resultatet er et billede af en generation, der er meget kompleks. Familie og venner spiller en stor rolle for mange. Andre fider karriere og penge vigtigere, fordi det kan give dem en vis frihed. 

jeg har oversat denne til: Haben Junge Menschen heute etwas gemeinsam. Die Zeitschrift Der Spiegel har versucht zu diese Frage beantworten. In ein Artikel erzählt 14 personen über ihre Leben und ihre Träumen. Die Erhebnisse ist ein Bild von einer Generation, die sehr komplex ist. Familie und Freunden spielen ene GroBe Rolle für viele. Andere findet Kariere und Geld Wichtigere, weil es ihnen eine gewisse Freihet geben kann. Die folgende drei Interviews abstammt aus diesem Artikel, und zeight uns drei sehr verschidende Schicksale. 

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med rettelse af dette.

MHV 
Hans


Svar #1
29. april 2015 af HansJohnlektier (Slettet)

Rotte

Skriv et svar til: Hjælp til tysk oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.