Matematik
lommeregner
hvordan laver man dette tegn på lommeregner, >
Svar #1
17. maj 2015 af SuneChr
Hvis lommeregneren kan operere med uligheder, må man vel formode, at den har en sådan tast.
Svar #2
17. maj 2015 af hesch (Slettet)
Har du fx en ti-89, kan du ikke skrive ">", men "≥".
Se her:
http://www.prenhall.com/divisions/esm/app/graphing/ti89/homescreen/shortcuts/shortcuts.html
( Ikke "fundet" ved viden, ( har ikke selv en ti-89), men ved nysgerrighed og stædighed ).
Skriv et svar til: lommeregner
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
