Dansk

Idé til et produkt i projektuge?

08. juni 2015 af UnicornUnicorn (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hej alle, vi er i en gruppe af to, og vi har trukket emnet: Kulturelle -ismer i Det Moderne Gennembrud. Vi er i tvivl om hvilket slags produkt vi skal lave, så vi tænkte, om der er nogen som har nogle gode idéer? Vores opgave handler mest om impressionisme, realisme, P. S. Krøyer og Herman Bang (som begge har rigtig meget at gøre med især impressionisme). 

Kh N og E

Tak på forhånd!

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. juni 2015 af einsteinmastermind (Slettet)

I kunne lave et rollespil, hvor i hver spiller en isme.

Svar #2
08. juni 2015 af UnicornUnicorn (Slettet)

Det har vi også tænkt på einsteinmastermind, men problemet er bare, at N har sceneskræk. Det at fremlægge er alene et lille problem

Brugbart svar (0)

Svar #3
08. juni 2015 af Svendsvendesen123 (Slettet)

I kunne også lave en tidslinje med forklaringer om ismerne. Og sikken et spændene emne i har trukket! 

Brugbart svar (0)

Svar #4

Nå det er jo lidt en hæmsko for dig E. Heldigvis for jer er jeg fuld af kreative ideer ;-)
Da emnet jo er meget overordnet ville det være en mulighed, at begrænse temaets forgreninger, og samle det i en opslagsbog. Hvor i kunne skrive en side eller to omkring enhver isme.

Brugbart svar (0)

Svar #5

Ja det er en god idé einsteinmastermind

Brugbart svar (0)

Svar #6

Men skype mig over samme brugernavn, så kan vi tale om det på en hurtigere måde

Brugbart svar (0)

Svar #7

Håber at i er lækre

Brugbart svar (0)

Svar #8

Jeg har en bog om Herman Bang, så i kan komme hjem til mig og hente den

Brugbart svar (0)

Svar #9

Intet pres

Brugbart svar (0)

Svar #10

tho

Brugbart svar (0)

Svar #11

E og N! I skal ikke kontakte Svend. Han kan vise sig at være en anden end han giver sig ud for. I skal passe på hvad i gør på internettet.

Brugbart svar (0)

Svar #12
08. juni 2015 af Jegvarder (Slettet)

I kunne lave forskellige billeder af, hvordan de ville se ud under hver isme

Svar #13
08. juni 2015 af UnicornUnicorn (Slettet)

Vi har ikke lyst til at skype eller mødes i virkeligheden med dig Svend. Og tak for et rigtig godt bud Jegvarder!

Brugbart svar (0)

Svar #14
08. juni 2015 af Seshat (Slettet)

Når jeg ser en overskrift som denne, kan jeg ikke lade være med at tænke på, om man i virkeligheden bør søge hjælp til denne slags problemer. En del er opgaven er jo netop, at I skal lære selv at få idéer - det behøver ikke at være en god idé, men det er, hvad I træner. Det er dog helt klart op til jer, om I vil tage nogle af de forslag, I får her, eller om I i stedet vil gå i tænkeboks - jeg siger blot, at I får mere ud af det ved selve at tænke jer godt om.

Skriv et svar til: Idé til et produkt i projektuge?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.