Spansk

Stil

04. november 2015 af Studerendee (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej, nogle som vil rette min stil?

Dansk:

Det gode liv for Mireia er at bo i Barcelona. Det gode liv for mig er at bo i København. Jeg bor i københavn, som er hovedstaden i Danmark. Jeg bor sammen med min mor og søskende i et hyggeligt kvarter. Jeg elsker københavn og har boet her hele mit liv. Der er altid biler på gaden og alle mine venner bor her også.

København bliver kaldt “cykel byen” fordi der er en masse som cykler.
  Der er en masse ting at lave i københavn. København har massere af historie og smuk arkitektur. H.C Andersen er en meget kendt person fra danmark. Han har skrevet en historie om en havfrue som er meget berømt. Jeg synes hans eventyr er meget gode.

Jeg elsker at tage i tivoli med min familie. Der er ofte en masse turister i tivoli.
København er også en fantastisk by fordi der er så mange forskellige mennesker.


Spansk:

La buena vida para Mireia es vivir en Barcelona. La buena vida para mi es vivir en Copenhague.

Vive en Copenhague, la capital de Dinamarca. Vivo con mi madre y hermanos en un barrio acogedor. Me encanta Copenhague y ha vivido aquí toda mi vida. Siempre hay coches en la calle y todos mis amigos viven aquí también. Copenhague se llama ' el ciclismo de la ciudad " porque hay muchos que cabalga.


Hay mucho que hacer en Copenhague. Copenhague tiene una gran cantidad de historia y hermosa arquitectura. H. C Andersen es una persona muy conocida en Dinamarca. Ha escrito una historia sobre una sirena que es muy famoso. Creo que sus aventuras son muy buenos.

Me encanta tomar en el parque de atracciones con mi familia. A menudo hay muchos turistas en parque de atracciones. Copenhague es también fantástica porque hay muchas personas diferentes.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. november 2015 af jbmm

Det er vist samme tekst, som du allerede har sendt til min indbakke?


Skriv et svar til: Stil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.