Debat

Spare tips for studerende

24. november 2015 af AnniL (Slettet)

Hejsa,

Jeg er studerende og er enlig mor. Budgettet rækker derfor ikke til mange oplevelser med ungerne, spise ude og den slags. Jeg er derfor begyndt at kigge på de lidt mere alternative muligheder for at få en på opleveren uden det skal koste dyrt. F.eks. har jeg i denne artikel http://kulturguiderne.dk/guide-til-rabat-paa-oplevelser/ læse, at man f.eks. kan finde rabatkoder og andet godt på nettet og dermed få rabat på tøj og nogle gange oplevelser. 

Det er måske lidt random det her, men måske er der andre der har nogle gode tips til oplevelser der ikke koster så meget eller blot til hvordan man kan få oplevelser billigere end normalt?

Mvh.


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. januar 2016 af PetersBar (Slettet)

Hej Anni, 

Det er klart at det koster en del penge at få en på opleveren, med mindre man er utrolig kreativ - og finder på noget selv. Men skal man spare penge online, så vælger jeg næsten altid at bruge nogle af prissammenlignignssiderne som fx. Momondo, osv. Her kan du være heldig at finde en billig afbudsrejse fx. eller blot en billig flybillet til fx. London, Paris, og andre destinationer i Europa. (har selv været heldig et par gange) 

Skal der spares penge på shopping, så er det jo også oplagt at bruge nettet, og her bruger jeg os prissammenligningssider, da de har gjort det hårde arbejde for en. Min favorit er denne her side - men der kan også brugers andre som Pricerunner, mfl. 

Mvh, Peter.


Skriv et svar til: Spare tips for studerende

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.