Tysk

Tysk oversættelse

11. maj 2016 af jensenshjælp (Slettet) - Niveau: C-niveau

Nogen der kan hjælpe mig med nedenstående oversættelse og se om jeg har oversat korrekt?

Tyskland var præget af de to verdenskrige i 1900-tallet, hvor Hamborg var et mål på grund af deres produktion. Bomberne og de efterfølgende brande forårsagede mange ødelæggelser. Mange områder blev ødelagt såsom havne og industrianlæg. Hamborgs genopbyggelse blev en succes, fordi den skabte ny økonomisk vækst for byen.

=

Deutschland war von dem zwei Weltkriege in den 1900 zahlen geprägte, wo Hamburg ein Ziel wegen seiner Produktion war. Die Bombe und der nachfolgend Brände verursachten viel Zerstörung. Viele Gebiete wurde zerstörtm, zum Beispiel Hafene und Industrilage. Hamburgs Restaurierung war ein Erfolg, weil es neue Wirtschaftswachstum für die Stadt geschaffen.

Brugbart svar (0)

Svar #1
12. maj 2016 af Stygotius (Slettet)

Deutschland war von (dem) den zwei Weltkriegen (in den 1900 zahlen) im 20.ten Jh. geprägt(e), wo Hamburg ein Ziel??? wegen seiner Produktion war. Die Bombe und (der) die nachfolgende (Brände) Feuer verursachten viel Zerstörung. Viele Gebiete wurde zerstört(m), zum Beispiel der Hafen(e) und (Industrilage) das Industriegebiet. Hamburgs Restaurierung war ein Erfolg, weil (es) neues Wirtschaftswachstum für die Stadt geschaffen wurde.

Svar #2
13. maj 2016 af jensenshjælp (Slettet)

Tak! Kan du hjælpe mig med denne her simple sætning ( er i tvivl ):

Læreren kører også med = Der Lehrer fährt auch mit

Kan man sige sådan?

Brugbart svar (0)

Svar #3
13. maj 2016 af Stygotius (Slettet)

Det er helt fint.

Skriv et svar til: Tysk oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.