Engelsk

En venlig sjæl, som hurtig vil kigge min aflevering igennem på omkring 600 ord?

20. august 2016 af 33Sabina (Slettet) - Niveau: A-niveau

Som overskriften siger.. Er der en som hurtig vil kigge min lille stil igennem på cirka 600 ord?

Brugbart svar (1)

Svar #1
20. august 2016 af Jensen193

Tja, jeg kan muligvis gøre det lidt senere, hvis du sender den som en besked :) 

Brugbart svar (1)

Svar #2
20. august 2016 af JulieW99

Hvad skal der kigges på?

- - -

Vh Julie

Svar #3
20. august 2016 af 33Sabina (Slettet)

Meget gerne gramatikken

Svar #4

Det ville være en kæmpe hjælp Jesnen193 - sender den om nogle 20 min

Svar #5

NOGLE ANDRE DER KAN HJÆLPE??

Svar #6

Det ville være en kæmpe hjælp - tjek lige din indbakke så :)

Brugbart svar (0)

Svar #7
25. august 2016 af Stygotius (Slettet)

33Sabina

Det du beder om, har ikke noget med "hjælp" at gøre. Det er blot et forsøg på at snyde,  -både din lærer og dig selv.

Selvfølgelig vil det være en hjælp at få andre til at lave ens arbejde. Det er bare ikke meningen med Studieportalen.

Hvis du ikke forstår grammatikken, skulle du nok hellere sørge for at sætte dig ind i den. Det er nok derfor du går i gymnasiet.

Brugbart svar (0)

Svar #8
27. august 2016 af Jensen193

33Sabina

Det du beder om, har ikke noget med "hjælp" at gøre. Det er blot et forsøg på at snyde,  -både din lærer og dig selv.

Selvfølgelig vil det være en hjælp at få andre til at lave ens arbejde. Det er bare ikke meningen med Studieportalen.

Hvis du ikke forstår grammatikken, skulle du nok hellere sørge for at sætte dig ind i den. Det er nok derfor du går i gymnasiet.

Enig. Hun burde nok lave et indlæg her på Studieportalen, hvis der er noget grammatik, som hun ikke kan forstå, fremfor at få nogen ti at rette hele stilen. 

Brugbart svar (0)

Svar #9
27. august 2016 af Stygotius (Slettet)

Ja, naturligvis. Hun vil altid kunne få hjælp til at  opklare eventuelle dunkle punkter i grammatikken, men ikke få nogen til bare at vaske sin hjemmeopgave ren for fejl.  Det ville ellers være smart.

Brugbart svar (0)

Svar #10
27. august 2016 af Jensen193

Ja, det kunne være rart, hvis man kunne få nogen til at gøre det :D

Skriv et svar til: En venlig sjæl, som hurtig vil kigge min aflevering igennem på omkring 600 ord?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.