Tysk

Tysk indlæg

16. december 2016 af MichaelContray - Niveau: 8. klasse

Hej

Jeg har fået til opgave at lave et indlæg. Jeg har lavet dette indlæg og vil derfor gerne vide, om der er fejl.

Tysk:

Hallo Silverfleur

In erster Linie will ich gewöhnlich sage, dass du nicht umgehen Leute sollst, wie entweder beurteilen oder sogar zurückweisen dein Aussehen meiner Meinung nach. Finden einen Freund, wie dich/dir/deiner als du bin akzeptiert. Bei Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne zur Verfügung.


Mit freundlichen Grüßen Michael

Dansk:

Først og fremmest vil jeg gerne sige, at du ikke burde omgås mennesker/folk, som enten bedømmer eller sågar afviser dig på dit udseende efter min mening. Find en kæreste, som accepterer dig som du er. Hvis du har nogen spørgsmål så lade være med at tøve med at kontakte mig.

Hilsen Michael

Tak på forhånd


Brugbart svar (1)

Svar #1
16. december 2016 af Stygotius

Hallo Silverfleur

(In erster Linie will ich gewöhnlich sage) Zuerst  muss ich sagen, dass du, meiner Meinung nach,  nicht die Leute umgehen (Leute) sollst, (wie ) die  entweder dich beurteilen oder (sogar) dein Aussehen zurückweisen (meiner Meinung nach). Finde(n einen) eine Freundin, (wie dich/dir/deiner) die dich (als du bin) akzeptiert  als der Mensch du bist.. Bei Fragen stehe ich (Ihnen) Dir jederzeit (gerne) zur Verfügung.


Skriv et svar til: Tysk indlæg

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.