Andre fag

ATU??? AKADEMIET FOR TALENTFULDE UNGE?? ERFARINGER OG RÅD? HJÆLP GERNE :D

29. december 2017 af Ay77 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hey SP

Jeg går i 1.g og mine lærere har for nylig tilbudt mig om at overveje ATU. Jeg har læst og hørt lidt om det og det virker utrolig interessant. Af denne grund overvejer jeg stærkt at sende en ansøgning til ATU, men jeg har dog nogle spørgsmål.... :-) 

Til jer der kender nogle ATU elever el. ATU studerende, ville i ikke være så søde at komme med råd osv. og gerne dele jeres viden omkring forløbet..

- Hvad syntes I om det og hvad ved I om det? Hvordan er miljøet, kravene, forventningerne, niveauet f.eks.?

- Hvor meget fylder det? Altså hvor tidskrævende er det? Jeg går f.eks. til flere forskellige fritidsaktiviteter ved siden af skole, heriblandt musik. Jeg er derfor bekymret om jeg kan nå det hele uden at blive stresset??

- Har I nogle gode forslag og råd til ansøgningen? :))

- Hvad synes I om den obligatoriske akademiske camp?

- Hvad har I fået ud af ATU? 

Overordnet set, ønsker jeg generelle råd, erfaringer, forslag mm. omkring forløbet. Det kunne være virkelig fedt og det ville være en kæmpe hjælp!

Jeg ønsker jer et rigtig godt nytår! :D

Mange tak på forhånd :)))


Skriv et svar til: ATU??? AKADEMIET FOR TALENTFULDE UNGE?? ERFARINGER OG RÅD? HJÆLP GERNE :D

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.