Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SIMPELT SPØRGSMÅL: Skal alle mine fodnoter indgå i litteraturlisten?

19. december 2018 af jensphilip

Hej alle.

Sidder i SRP-skrivning, og noget gik op for mig:
Hver gang jeg eksempelvis henviser til en artikel, der skal forklare en påstand, skal den artikel så også med i litteraturlisten? Selv om det er en artikel jeg kun henviser til en enkelt gang, da den beviser en påstand jeg kommer med?

Tænker selv umiddelbart at det er tilstrækkeligt at den bare står fodnoten, men er jo netop ikke sikker.

Vh. Jens Philip.


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. december 2018 af hejjjjjjjjjj09

Vil gætte på at det kommer meget an på hvem man spørger, vi har lige været til dansk skriftlig terminsprøve hvor halvdelen af os fik at vide, at vi skulle inkludere de tekster som stod i opgaveformuleringen i vores kildeliste, og den anden halvdel fik at vide at det var antaget at man havde brugt disse to kilder. 

Hvis du ikke har mulighed/tid til at snakke med din tilsynsførende ville jeg nok personligt have valgt at skrive det hele på for at være på den sikre side. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
19. december 2018 af Moderatoren

Din litteraturliste skal indeholde alle de kilder, som du har brugt i din opgave.


Skriv et svar til: SIMPELT SPØRGSMÅL: Skal alle mine fodnoter indgå i litteraturlisten?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.