Projektopgaven (9. kl.)

Problemformulering - Stoffer, alkohol og rygning

31. marts 2019 af Salam12

Hej allesammen :) 

Jeg har en problemformulering for, og er i tvivl om mit valg vil give fremragende karakterer.

Overemnet er "Ung i Guldborsund" og vi har valgt "Stoffer, alkohol og rygning" som delemnet (navnet kan blive skiftet, ideen med emnet er det vigtige.

Overemnet og Delemnet ingår sammen via. at mange unge begynder på sådan noget, og det har en effekt på deres daglige liv. 

"Problemstillingerne" er: Hvad betyder det når unge tager stoffer, alkohol og ryger? Hvorfor begynder de på at tage stoffer, alkohol og ryge? Burde unge at tage stoffer, alkohol og ryge? Hvornår er det afhængighed? (Hvordan stopper man unge fra at starte med stoffer- og alkoholforbrug og rygning?/Hvordan stopper man unge med at fortsætte med at tage stoffer, alkohol og ryge?)

Hvis i har spørgsmål/mangler info, så bare spørg, og hvis i kan svare vil jeg være super taknemlig!


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. april 2019 af Moderatoren

Det kommer simpelthen an på din arbejdsindsats, det du får skrevet og din fremlæggelse. 

Hvis du gør dit bedste, så skulle der ikke være noget i vejen for, at du kan få en god karakter.


Svar #2
02. april 2019 af Salam12

Jeg spurgte min lærer, og han siger at det var mere af et emne for sig selv, og var på kanten af rammerne på overemne, hvilket jeg blev enig i, har nogle måske et emne vi kunne snakke om?Jeg har kun to dage, så det haster


Skriv et svar til: Problemformulering - Stoffer, alkohol og rygning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.