Matematik

Dumpet mat B

24. juni 2019 af ekmul12 - Niveau: B-niveau

Hej.
Jeg har desværre dumpet Matematik b på HF Online.

Jeg fik 4 i skriftlig og -3(!!!!) i mundtlig, og det giver mig jo desværre et snit på 0.5. Det er lidt halvproblematisk, da samtlige uddannelser jeg har søgt ind på kræver Matematik b. Jeg regnede SLET ikke med at dumpe, da jeg har fået rigtig god feedback det sidste halve år. Jeg trak et spørgsmål jeg overhoved ikke var stærk i(åbenbart) og gik derfor i panik, og det gjorde slet ikke situtationen til eksamen bedre.

Jeg har aldrig fået -3, og er mildest talt lidt i chok over det. Og aner ikke rigtig hvad jeg dog skal gøre, da min læge har ville sygemelde mig med stress for over en måned siden. Derfor virker det fuldkommen dumt at tage GSK i sommerferien, eftersom at det nok bare ville gøre det værre. Jeg ved at der er efterår og forårshold også dog. 

Jeg har også søgt ind på kvote 2 på Datamatiker, som kræver Matematik B. Men gælder den overhoved mere, hvis jeg ikke har bestået Matematik B?

Har i nogen ideer til hvad det mest optimale ville være at gøre, i denne situation?


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. juni 2019 af c_aastrup

Ingen yder deres bedste når man er plaget af stress. Jeg vil foreslå at tage en samtale med en studievejleder.


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. juni 2019 af Dennis329324

Hvis du har dumpet som skrevet, kan du vel evt. læse det op igen via. supplering, gsk evt? 


Skriv et svar til: Dumpet mat B

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.