Dansk

Dansk Rettelse 10 linjer

03. september 2019 af grey - Niveau: 9. klasse

Dansk Rettelse  10  linjer


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. september 2019 af OliverHviid

????


Svar #2
03. september 2019 af grey

Hi OliverHviid kan  jeg send den via indbakke?


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. september 2019 af MandenMedMangeHatte

Hvor meget vil du give for det?

Svar #4
03. september 2019 af grey

Jeg husker stadig lyden af musikken som jeg hørte altid som børn.

Jeg kunne ikke fortale mine forældre om min ønsker, vi havde ikke så mange penge. Jeg var den Eneste i klassen som ikke fik til noget Aktiviter efter skole. Jeg har altild.


Mine søskende gik altid til håndbold eller spejder efter skole, og jeg ville være hjemme, ikke fordi jeg ikke ønskede, men de var ligeglad med mig, jeg følte mig altid sur og trist over den oplevelse. Jeg havde en drøm og ville ønske, at jeg skulle få en booket til at optræde på stor scene omkring Skandinavien og andre udenlandske lande.

Jeg vidste aldrig, at jeg skulle være tålmodig, jeg ville hurtigt blive kendt uden at vide, hvad der ventede på mig inden for musikbranchen. Jeg har lært så meget indtil nu, før alt, hvad jeg ville være, var en musiker. Når jeg ser tilbage, ville jeg sætte arbejde og uddannelse først, før noget andet. Nu hvor jeg er kommet langt, ser jeg uddannelse som en nøgle til det fremtidige arbejde. Jeg har altid sat musik og penge.

Jeg ville have hurtige penge, da jeg ikke var klar over, at uddannelse fører dig til arbejde og penge. Jeg har udført utallige lande, jeg har to albulmer langt med 12 sange og videoer af mine egne. At være tålmodig har ført mig til rejser, som jeg altid har drømt om.


Brugbart svar (0)

Svar #5
03. september 2019 af Stygotius

Jeg husker stadig lyden af den musik(ken) som jeg altid hørte (altid) som (børn) barn.

Jeg kunne ikke (fortale) fortælle mine forældre om min ønsker(,); vi havde ikke så mange penge. Jeg var den (E)eneste i klassen som ikke (fik) gik til (noget A) nogen aktiviter efter skole. Jeg har altild ?????.


Mine søskende gik altid til håndbold eller spejder efter skole, og jeg ville være hjemme, -ikke fordi jeg ikke ønskede at gå, men de var ligeglade med mig, jeg følte mig altid sur og trist over den oplevelse. Jeg havde en drøm og ville ønske, at jeg skulle få en booket??? til at optræde på stor scene (omkring) i Skandinavien og andre udenlandske lande.

Jeg (vidste) har aldrig vidst, at jeg skulle være tålmodig(, j). Jeg (ville hurtigt blive) ønskede at blive hurtigt kendt uden at vide, hvad der ventede på mig inden for musikbranchen. Jeg har lært så meget indtil nu, (før) for alt, hvad jeg ville være, var (en) musiker???. Når jeg ser tilbage, ville jeg sætte arbejde og uddannelse først, før noget andet. Nu hvor jeg er kommet langt, ser jeg uddannelse som (en) nøgle til det fremtidige arbejde. Jeg har altid sat musik og penge først.

Jeg ville have hurtige penge, da jeg ikke var klar over, at uddannelse fører (dig) til arbejde og penge. Jeg har udført utallige lande???, (j)Jeg har to (albulmer) albummer langt??? med 12 sange og videoer af mine egne. At være tålmodig har ført mig til rejser, som jeg altid har drømt om.


Svar #6
03. september 2019 af grey

Tusind Tak Stygotius :)


Skriv et svar til: Dansk Rettelse 10 linjer

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.