Projektopgaven (9. kl.)

Hjælp til produkt Flygtninge

13. september 2019 af Jonas1704 - Niveau: 9. klasse

Min ven og jeg har brug for hjælp til et produkt

vores problemstilling lyder sådan

Det undrer os at flygtninge kommer til Danmark. Derfor vil vi undersøge om det gør noget godt for Danmark at flytninge kommer hertil, hvor efter vi vil vurdere om det gør en stor forskel, om de er her eller ej. Til slut vil vi komme med forslag til hvilke uddannelser flytninge kunne tage, fx. nogle erhvervs-uddannelser og hvordan man kan øge antallet af flytninge som arbejder.


Svar #1
13. september 2019 af Jonas1704

håber i vil hjælpe min ven og jeg


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. september 2019 af Moderatoren

Hvilken hjælp mangler I? I skal sikkert lave et produkt, som hænger sammen med det, som I skriver om. 

Fx hvorfor flygtninge kommer til Danmark.


Svar #3
13. september 2019 af Jonas1704

Jeppe101, vi kan ikke finde på et produkt så vi har spurgt om nogle kan hjælpe med det


Brugbart svar (0)

Svar #4
13. september 2019 af Moderatoren

Et produkt kan fx være en film, en avisartikel, en planche eller powerpoint, et teaterstykke eller noget som I bare er helt vildt gode til at lave – det kan klart anbefales at lave noget, som man er god til at lave.


Svar #5
13. september 2019 af Jonas1704

jaja, det er vi klar over, men vi kan ikke finde på et, så derfor har vi spurgt om hjælp til forslag.


Brugbart svar (0)

Svar #6
13. september 2019 af Moderatoren

I skal lave et eller andet, som viser det, som I skriver om i selve opgaven. Hvad har I lyst til at vise? Er det noget som I er mega gode til? 


Svar #7
13. september 2019 af Jonas1704

det er vi klar over, men vi ville bare høre om vi kunne få nogle gode forsalg herinde


Brugbart svar (0)

Svar #8
13. september 2019 af Moderatoren

Det er en del af læringen, at I selv finder på jeres produkt. Det er desværre ikke meningen, at andre skal finde på det for jer.


Svar #9
13. september 2019 af Jonas1704

det er vi udmærket godt klar over, men nu har vi brugt de første 2,5 timer på at diskutere så vi valgte at spørge om hjælp herinde


Brugbart svar (0)

Svar #10
13. september 2019 af Moderatoren

Hvad går jeres diskussion på?


Skriv et svar til: Hjælp til produkt Flygtninge

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.