Projektopgaven (9. kl.)

hjelp til produkt

29. oktober 2019 af jsk78

jeg har projektuge og jeg mangler hjelp med til at finde på et produkt til emnet 

På vej mod menneskets udvikling / menneskets udvikling 


Brugbart svar (1)

Svar #1
29. oktober 2019 af Moderatoren

Dit produkt skal hænge sammen med den problemformulering, som du besvarer.


Svar #2
29. oktober 2019 af jsk78

ja ok men alle andre er begyndt på produkt før de har svaret på det 


Brugbart svar (1)

Svar #3
29. oktober 2019 af Moderatoren

Ok. 

Hvad er din problemformulering? Prøv at lave noget af det, som du svarer på i din problemformulering.


Svar #4
29. oktober 2019 af jsk78

min probelmformulering er 

Hvordan er det vi mennesker udvikler os fra spædbarn til gammel, bliver vi ældre end for 100 år siden, og hvilke ulemper kan det føre med sig?

og ok


Brugbart svar (0)

Svar #5
29. oktober 2019 af siljehansen

Du kan lave et produkt hvor du bl.a viser forløbet fra spædbarn til gammel. Hvor du forklarer hvad der sker inde i kroppen fra barn til voksen. I kan fx vise en slide om hvordan gamle mennesker har set ud igennem flere generationer. Så kan i snakke om, aldersforskellene. Og er der overhovede aldersforskel? Er der en grund til at vi lever længere, kortere eller cirka det same? Hvis der er, kan det så være pga vores omgivelser, eller er det fordi vi lever anderledes. Altså for mange år siden, var vores kost mest baseret på kød. for færre år siden, var vores kost baseret på kød, hvede, frugt og grøntsager. Nu er vores kost mere baseret på fastfood. Har det en indflydelse? Der er langt større dødsfald pga diabetes, end der var for blot 15 år siden.


Skriv et svar til: hjelp til produkt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.