Matematik

4 tal

11. juni 2020 af Kasperx1738 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hvorfor er det jeg kun har fået et 4 tal men burde jeg ikke få mere end 4 tal. tak på forhånd

Vedhæftet fil: Opg 1 Annas fritidsjob.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
11. juni 2020 af Mathias7878

Det må du hellere spørge din lærer om. 

- - -

 

 


Svar #2
11. juni 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

nej. ville spørge jer før jeg spørg min lærer


Brugbart svar (0)

Svar #3
11. juni 2020 af Mathias7878

Det er umuligt at svare på. Vi ved jo ikke, hvor meget det kræver, før du skal have en given karakter. Det ved din lærer kun.

- - -

 

 


Brugbart svar (3)

Svar #4
12. juni 2020 af PeterValberg

#0
Jeg tænker da, at 4 er en meget fin karakter...
og rimelig, når man tænker på dine tidligere indlæg.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (2)

Svar #5
12. juni 2020 af MandenMedMangeHatte

Stort set hele opgaven har du fået andre til at lave for dig. Så en rimelig karakter ville da egentlig være 00 eller -3.

Brugbart svar (0)

Svar #6
12. juni 2020 af Oizu (Slettet)

Hej Kasper.

Du er nødt til at skrive både forklarende tekst, mellemregning, udregning og resultat for at opnå fuldt point. ellers kan vi jo ikke vide om du selv har lavet opgaven. Mange steder mangler du især forklarende tekst.

Husk også at skrive din udregning før facit, hvilket du ikke har gjort mange steder.

Og her hvor du skriver "5.3) Fremstil et diagram, der viser fordelingen af data for eleverne i 9. A. (Den vil ikke virke)" kan lærer jo ikke vide, om det passer. du får altså ikke point,s elvom den tæller med i beregningen af din karakter. Derfor kunne du evt. lave den i hånden næste gang dit program ikke virker.


Skriv et svar til: 4 tal

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.