Dansk

forklar

15. juni 2020 af Kasperx1738 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hvorfor fik jeg kun 02, når jeg har skrevet 2 og en kvardt side. hjælp


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. juni 2020 af OliverHviid

Blot fordi du har skrevet to og en kvart side, så betyder det ikke at du automatisk er berettiget til at få en høj karaktér; det er indholdet der tæller, og i dit tilfælde er indholdet desværre meget usammenhængende med mange grammatiske fejl der gør det svært at læse teksten. Dette er nok grunden til den lave karaktér.


Svar #2
15. juni 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

så hvad er det præcis jeg gøre forkert ved at få den laveste karakter, så jeg ved det til næste gang?


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. juni 2020 af MandenMedMangeHatte

Talen giver ingen mening og der er alt, alt for mange stavefejl.


Brugbart svar (0)

Svar #4
15. juni 2020 af Stygotius

Der er ikke blot mange stavefejl i talen. Sproget i den er generelt dårligt og usammenhængende, og sætningerne giver tit  -som Biger Brosa siger-  ingen fornuftig mening.

Hvad betyder f.eks. "På skolen er der en afgørelse som går langt hurtigere" ???   

Hvad betyder "Dermed gør flertallet hele tiden den endelige beslutning" ???   Man "gør " ikke en beslutning. Man tager den.

Det er nok ikke så smart at stave forkert når man beder andre om at bedømme en bedømmelse  ('kvardt') 

Efter min mening er din karakter helt rimelig og forståelig. Jeg ville selv have givet præcis den samme.

Har du et andet sprog end dansk som modersmål ?


Svar #5
15. juni 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Ok. Tak skal i have. Skal nok gøre mit eget bedst for at opfylde min gode karakterer.

Brugbart svar (1)

Svar #6
15. juni 2020 af Stygotius

Du trænger meget til et kursus i elementært dansk.


Skriv et svar til: forklar

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.