Samfundsfag

Udled fra tabel - Politiske skillelinjer i Danmark.

21. december 2020 af mangetakforhjælpen - Niveau: A-niveau

Jeg ville høre, om nogen ville være sød at hjælpe med følgende: 

Hvad kan der af tabel 2 udledes om sammenhængen mellem vælgerens partivalg og syn på sammensætningen af en socialdemokratisk regering.

Du skal anvende viden om værdi- og fordelingspoltik. 

(Se bilag over tabellen). 

Er der én, der vil være sød at kigge på den og skrive, hvad der er det mest centrale? Den skal være ca. 250 ord. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. december 2020 af Moderatoren

Skriv hvad du har problemer med, når du skal besvare opgaven. Ingen vil lave opgaven for dig.

Det centrale er vist, at "Du skal anvende viden om værdi- og fordelingspoltik.".

Kig på tabellen og vurder, hvad du synes er mest centralt.


Svar #2
03. januar 2021 af mangetakforhjælpen

Det var heller ikke hensigten med spørgsmålet, at én skulle lave opgaven for mig. Men jeg er ked af, at det skulle misforstås. Tværtimod var hensigten, at der var én, der ville være sød at hjælpe mig ved at kigge og udlede, hvad det mest centrale i overordnede træk var, fordi at jeg selv var på "bar bund". Grunden til at jeg opgav omfanget var, så én mulig "hjælper" kunne se, hvad det skulle ende ud med at fylde, hvor dybdegående man kunne gå og dermed hvilke ting, man kunne tage fat i. 

Jeg har afleveret nu og fik 10 for opgaven i helhed. ;-) 


Brugbart svar (0)

Svar #3
05. januar 2021 af Moderatoren

Okay, men godt klaret :) 


Svar #4
13. januar 2021 af mangetakforhjælpen

Mange tak. :-) 


Skriv et svar til: Udled fra tabel - Politiske skillelinjer i Danmark.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.