Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Fordele og ulemper ved analysemetoder

17. marts 2021 af Pasta011

Hej!

Jeg skal op og forsvare min SRO om religiøse spændinger i det moderne Indien (efter delingen i 1947), i morgen. Når jeg fremlægger mine analysemetoder, skal jeg helst sige lidt om fordele og ulemper ved dem, og evt. hvilke andre metoder der kunne have været gode at bruge. Så jeg har brug for hjælp til fordele og ulemper ved følgende metoder: 

Engelskfaglig filmanalyse af første afsnit af serien "A Suitable Boy" med fokus på personerne.

Religionskritisk analyse af et uddrag af bogen "Hindutva. Who Is A Hindu?" med fokus på hindunationalismen og dens indvirkning i de religiøse konflikter. 

Engelskfaglig indholdsnalyse af artiklen  “BBC’s A Suitable Boy rankles ‘love jihad’ conspiracy theorists in India” med fokus på vægtningen af dharma, kastesystem og sekulær samfundsstruktur i det moderne Indien. 

Jeg har allerede fundet fordele og ulemper ved den hermeneutiske metode som jeg overordnet har brugt, nu mangler jeg bare de mere specifikke metoder. 

Håber der er nogen der kan hjælpe. 


Skriv et svar til: Fordele og ulemper ved analysemetoder

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.