Samfundsfag

Side 3 - Spørgsmål politik

Brugbart svar (0)

Svar #41
14. september 2021 af Moderatoren

Ok, det er fint. 

I har vist afsluttet jeres diskussion. God dag til alle.


Svar #42
14. september 2021 af UCL (Slettet)

#37 du er til grin , når det er at du flere gange kommer med nedladende kommentarer og jeg skal bevise min viden overfor dig? Igen hvad er det du ville med alle dine kommentarer? Jeg kender udmærket godt til begreberne.

Brugbart svar (0)

Svar #43
14. september 2021 af Justitia

#42 se dig selv i spejlet.


Svar #44
14. september 2021 af UCL (Slettet)

#35 lidt sjovt at du forsætte med at være respektløs og nedladende. Ja det er da korrekt det du siger, bortset fra jeg retter selv min fejl, og svarer flere gange omkring støttepartierne! Så det med at du forsøger at tviste mine ord, til at jeg bare siger at det er en formuleringsfejl og det så er korrekt, er ikke helt rigtigt

Brugbart svar (0)

Svar #45
14. september 2021 af Justitia

"Ved du hvem som sidder i regering"

"Ja, selvfølgelig. Sf, radikale venstre og Enhedslisten"

:)
 


Brugbart svar (0)

Svar #46
14. september 2021 af Justitia

Ja, det er let at rette sine fejl, når man får den korrekte konklusion at vide.

Hvis du havde taget i mod min undskyldning, så havde jeg måske også godtaget din, men du skulle lige komme med dine dumsmarte bemærkninger.
 


Svar #47
14. september 2021 af UCL (Slettet)

Du talte om at svaret til oppositionspartierne var ukorrekt. Når du så ikke kunne finde andre fejl så er det hvilket parti som har regeringsmagten. Din kommentar forkert med blokbogstaver, og utallige nedladende kommentarer, som der “ingen hold i var” viser hvem du er:)

Brugbart svar (0)

Svar #48
14. september 2021 af Justitia

Jeg skriver: "Hvorfor i alverden har din lærer inkluderet Kristiendemokraterne?"

Det er et spørgsmål.

Da jeg fik grunden herfor, medgav jeg, at det var korrekt! Kan du ikke læse?


Brugbart svar (0)

Svar #49
14. september 2021 af Justitia

Du derimod... skrev direkte, at SF, RV, og Enhedslisten er regeringspartier :D

Pinligt!


Svar #50
14. september 2021 af UCL (Slettet)

Din undskyldning kom efter jeg havde skrevet min kommentar! En formuleringsfejl som jeg selv retter synes jeg ikke er pinligt! Vi kan kan vel alle komme til at sige eller skrive noget forkert. Men du insisterede på at jeg havde taget fejl om oppositionspartierne- det synes jeg er lidt pinligt! Og fordi jeg ikke lige bemærker din undskyldning efter alle dine nedladende kommentarere så - vil du lige være nedladende og finder det med hvem der sidder i regeringen…. Meget pinligt

Brugbart svar (0)

Svar #51
14. september 2021 af Justitia

"Men du insisterede på at jeg havde taget fejl om oppositionspartierne- det synes jeg er lidt pinligt!"

Kan du ikke læse? Eller har du problemer med at forstå? 


Brugbart svar (0)

Svar #52
14. september 2021 af Justitia

Meget pinligt :)


Brugbart svar (0)

Svar #53
14. september 2021 af Justitia

Kan du ikke lige citere mig?

Det hjælper med at underbygge dine påstande.


Svar #54
14. september 2021 af UCL (Slettet)

Se på side 1 af diskussionen :) …. Det er partierne i oppositionen du skriver til er forkert ! Og da jeg siger din kommentar er unødig - og mærkelig så bliver du fornærmet også kommer du med det om støttepartierne:)) jeg synes du burde læse lidt op på hvad du egentlig selv har skrevet:)) før du igen spørger om jeg kan læse ? Kan du?

Brugbart svar (0)

Svar #55
14. september 2021 af Justitia

Hvor skriver jeg det :)?

Kan du ikke citere mig?


Brugbart svar (0)

Svar #56
14. september 2021 af Justitia

Jeg skriver din konklusion i #2 er forkert.


Svar #57
14. september 2021 af UCL (Slettet)

Hvorfor stopper du ikke din overlegenhed- når du nu var forkert på den ift. alt din dumme kommentarer ift. oppositionen… jeg havde fået svar på det jeg gerne ville! Du kom for at give kritik ? På noget som var korrekt ? Du har undskyldt, hvorfor skal vi forsætte det her ?

Svar #58
14. september 2021 af UCL (Slettet)

#56 ja efter - jeg har sagt : at din kommentar er mærkelig og unødig om oppositionspartierne …..

Brugbart svar (0)

Svar #59
14. september 2021 af Justitia

Haha, du kunne altså ikke underbygge dine påstande.

Mere udneomssnak.

PINLIGT


Brugbart svar (0)

Svar #60
14. september 2021 af Justitia

Skal du ikke lige fabrikere flere usandheder, som ikke kan dokumenteres?


Der er 64 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.