Studievalg og videregående studie

Hvorfor siger min lærer jeg ikke opfylder kvalitetskriteriet “konsistens”?

07. januar 2022 af Vanessara
Hej SP
Jeg er i gang med at skrive mit bachelorprojekt, hvor der indgår en kvalitativ undersøgelse udført af mig selv.
For at kritisere min undersøgelsesmetode, har jeg brugt kvalitetskriterierne for kvalitativ metode, troværdighed, overførbarhed, konsistens og transparens.

Jeg har argumenteret for alle punkter og tilsendt mine argumentationer til min lærer og hun har skrevet tilbage, at fordi min opgave ikke er et forskningsprojekt så opfylder jeg ikke kriteriet “konsistens”.

Jeg sendt en mail om hvorfor og begrundelsen for det, fordi jeg egentlig synes jeg opfylder konsistens da jeg argumentere for mine overvejelser for mine fund, som er det jeg kan forstå ved konsistens?

Hun er længe om at svare hvilket er irriterende for jeg kan ikke komme videre. Der er gået 2 dage nu, og vi går over i en weekend. Jeg har sendt 4 mails i alt om hun har set min besked, så jeg prøver istedet her.

Kan i gennemskue på hvilken måde mit projekt ikke er forskningsprojekt og derfor ikke opfylder konsistens?

Brugbart svar (0)

Svar #1
07. januar 2022 af Anders521

#0 Fremfor at sende mails til din lærer (din vejleder???), kan du også henvende dig på vedkommendes kontor.


Skriv et svar til: Hvorfor siger min lærer jeg ikke opfylder kvalitetskriteriet “konsistens”?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.