Matematik

sinusrelation

18. april 2022 af ida12332 - Niveau: B-niveau

hej, jeg har virkelig brug for hjælp til mat, jeg forstår ikke en skid 

jeg skal bestemme vinkel mellem ADH, hvor AD=1 

Vedhæftet fil: Opgave billlede .docx

Svar #1
18. april 2022 af ida12332

billede

Vedhæftet fil:Opgave billlede .docx

Svar #2
18. april 2022 af ida12332

tusind tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. april 2022 af ringstedLC

Vedhæft hellere et godt billede af opgaven.


Svar #4
18. april 2022 af ida12332

hvordan skal jeg indsætte et "godt billede" af opgaven. det er det bedste jeg kan


Brugbart svar (0)

Svar #5
18. april 2022 af JimmyMcGill

Hvis du bruger Windows kan du jo bruge klippeværktøjet. Indsæt i Paint, så du kan samle et billede. Hvis du bruger Mac, så jeg stensikker på der findes noget der også. Det tog 10 sekunder for mig at lave et billede, som #3 efterlyser. Det er bedst med billedfiler end word-filer.

Selvom du selv siger du ikke forstår en skid, så har du vel tænkt over hvordan du muligvis kan gribe opgaven an. Har du tænkt over hvad du faktisk bliver bedt om i opgaven? På den måde er det nemmere at hjælpe dig, end vi serverer svaret til dig.

Vedhæftet fil:opgave.png

Brugbart svar (0)

Svar #6
18. april 2022 af ringstedLC

#4

hvordan skal jeg indsætte et "godt billede" af opgaven. det er det bedste jeg kan

https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=2042048 var du bedre til det...

Der er et par gode grunde til, at vi foretrækker billeder, fx:

- Det er hurtigere og nemmere for os. Det betyder noget, når der er travlt i "butikken". Du risikerer faktisk at ryge om bag i køen hele tiden.

- En billedfil indeholder ingen personlige oplysninger. Det tænker du måske ikke over, men Word gemmer det navn som står i din computer i dokumentet, hvis du selv har oprettet det. Og hvis din lærer har givet Jer filen til at arbejde videre på, så står hans navn og måske navnet på din skole der også.

Så nu har ihvertfald "AndersBlisby" og undertegnede dét. Ikke for at du skal tro, vi kunne drømme om at misbruge det, men det kunne være undgået med en billedfil.

Udnyt mulighederne for at være anonym på nettet, når det kan lade sig gøre!


Brugbart svar (0)

Svar #7
18. april 2022 af ringstedLC

#0: Det er ofte noget med trekanter, her endda fire ligesidede.

I tråden https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=670527 gives forklaringer til opgaven.

Prøv at følge en elller flere af dem og konstruer eventuelt det, der forklares for bedre overblik.

Du kan godt spørge inde i dén tråd selvom den er så gammel; vi ser den i oversigten, når der sker noget.

NB. Opdatér din profils uddannelse.


Skriv et svar til: sinusrelation

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.