Andre fag
Mundligt del af fagprøve
https://nielsbrock.dk/media/1833/haefte-til-eleverne-om-fagproeven-juni-2018.pdf
Er der nogle der lige kan hjælpe mig med eller komme med ideer til hvad jeg lige gør?
Håber l forstår min forespørgelsel.
Jeg er total blank!!
(kontor)
Svar #1
12. oktober 2024 af AngelOneOne
Hej,
Det kan være udfordrende at finde løsningsforslag, når din opgave handler om en optimering, som allerede er indført. En tilgang kunne være at se på, om optimeringen har områder, der stadig kan forbedres. Du kan overveje:
1. Yderligere optimering: Er der dele af processen, hvor optimeringen ikke er fuldstændig effektiv? Kunne man optimere yderligere for at forbedre resultaterne eller mindske ressourceforbrug?
2. Implementering: Har implementeringen været så effektiv som muligt? Kan der være justeringer, der gør processen lettere eller hurtigere at rulle ud?
3. Fremtidige udfordringer: Selv om optimeringen fungerer nu, kunne du forudse problemer eller begrænsninger i fremtiden? Det kunne være en god vinkel at komme med forslag til, hvordan man kan imødegå disse udfordringer.
4. Tilpasning til nye teknologier eller metoder: Er der nyere teknologier, metoder eller data, som kunne bruges til at gøre optimeringen endnu bedre?
Ved at fokusere på disse områder kan du stadig komme med løsningsforslag, selvom optimeringen allerede er i gang.
/Angel
"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
“Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein
Skriv et svar til: Mundligt del af fagprøve
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.