Resultater: 19181 til 19200 af 436241
-
Dansemåtte
ForumindlægHeY, ved ikke lige om det er st4edet at spørge.. men man kan jo altid prøve :-P kender i nogle butikker i danmark der sælger "dansemåtter"...(For de sælger dem ikke i merlin)Je har hørt at man godt kan spille "danse spil" (Dance Stage mm.) på sin pc via en adapter? Er der noge... -
hjælp.. Leavitts modellen.. er jeg helt forkert på den
ForumindlægPåvirkningen af hovedkontoret ved hjælp af leavitts model efter beslutningen om at alle medarbejdere skal have udleveret en mobil tlf. af mærket Nokia N95 (I skal alle have udleveret en mobiltelefon af mærket Nokia N95. I skal sørge for at være online minimum en time før arbejdstid og efter arbej... -
håber der nogen der kan hjælpe mig
Forumindlæger der nogen der orienterer sig i korte træk om, hvad der skal til/hvilken uddannelse - retning man skal vælge for at blive ejendomsmægler?er nemlig lidt i tvivl? jeg har lige afsluttet sproglig gym. og har tænkt på et årig hhx til næste år (efter ferien). er der nogen der ved hvad det mest fornu... -
hjælp til ligning??
ForumindlægHéj jeg har fået opgaven der lyder således: undersøg om ½ er løsningen til ligningen 8x3 + 2x2 + x - 3/2 = 0 Jeg fatter simpelthen ikke hvordan jeg skal begynde eller løse denne opgaver håber på hjælp herindefra på forhånd tak :) -
Adverbiums placering og ordstilling
ForumindlægDansk: "Jeg vil bringe disse benævnte sammenfatninger angående filmen i den rigtige rækkefølge, så godt som muligt ud fra min hukommelse." Tysk/Deutsch: "Ich will bringen diese benannte Zusammenfassung des Films in die richtige Reihenfolge, bestmöglich von mein Gedächtnis." ... -
Gym.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lige blevet færdig med 1.g og mit årskaraktere og årsprøver ser ikkke særlige gode ud. Så jeg vil lige spørge om hvor meget der skal til for at man skal gå 1.g om. -
find f´(t)
Forumindlæghej jeg skal have noget hjælp med at finde f´(t) i denne funktion f(t) = (√(t2-28)+√(t2+28)) / 2t tak :) -
Mængder
ForumindlægHvordan kan man opstille en mængde for ligningen: t(1+s)=0? -
Kemiske bindinger og polær/upolær
ForumindlægHej SP Jeg har lavet denne opgave, hvor jeg skal vurdere hvilke bindingstyper der er tale om, og om et stof er polært eller upolært. Man skal sætte x ved sit svar. Er der en der vil se, om jeg har lavet nogle fejl? -
Mundtlig
ForumindlægHej.... Jeg har et lille spørgsmål: Hvordan kan man relateré Ohms lov med effekt?? altså har hørt ngt med formlen for effekt og Ohms lov, ku hænge sammen eller ngt (så vidt jeg, men er ikk sikker på det) -
Sattelitkirkegårde
ForumindlægHar hørt noget med atder findes steder i rummet hvor man placerer udbrændte satteliter . Nogen steder hvor de "bliver" pga noget gravitation ville jeg gætte på. Men hvordan kan det rent fysisk lade sig st gøre og hvor er det henne? Over nordpolen, ækvator...???? -
2. GRAD
ForumindlægHvor mange løsnigsformel har en 2.gradsligning..? -
Ansøgning til TandlægeUdd
ForumindlægHej, jeg vil rigtig gerne ind og læse ordontologi/tandlæge, men har desværre ikke gennemsnittet til det. Derfor vil jeg gerne søge under kvote 2, 15. marts 2011. Min egentlige spørgsmål er, hvad kan jeg gøre for at komme ind, da mine chancer er rimlig små, så er der noget jeg kan gøre udov... -
hus friværdi
ForumindlægHvad er et hus friværdi og hvordan beregnes det? -
min bil
Forumindlæghej, min bil vejer 925 kg og accelerer fra 0 til 100 km/t på 9,5 sekunder! Så er mit spørgsmål hvor stor er min bils accerelation? Og hvad er den resulterende kraft? og hvad er gnidningskraftens angrebspunkt og retning? hurtig svar plz ;) -
udenrigspolitik?
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive SRP her snart - Historie og Samfundsfag og jeg har et par grundlæggende spørgsmål til mine fokuspunkter, som jeg håber I er vilige til at hjælpe mig med! 1. hvordan kan jeg undersøge samarbejdspolitikens indflydelse på danskernes selvforståelse(af udenrigspol... -
Potensfunktion
ForumindlægLidt hjælp til denne behøves:Bestem f(x)=X^a så der gælder f(3x)=4*f(x) -
PLZZZ HELP, HASTER :(
ForumindlægHej.. jeg har fået en mat. opg til imorgen , og har regnt lidt på den, men er usikker om den er rigtigt :( opgaven lyder sådan : Man skal finde højden af en pyramide. højden er h.på et tidspunkt kaster pyramiden skyggen x=PQ og solhøjden er v. Senere på dagen er skyggen blevet længere, nemlig PR ... -
Engelsk
ForumindlægNogen, der kan hjælpe mig med at rette ordstilling og grammatik i min engelsk stil? -
Intermolekylære bindinger
ForumindlægGod aften Jeg har lige lavet denne opgave, hvor man skal sætte x og markere hvilke intermolekylære bindinger der er mellem molekylerne i stofferne. Er der en der kan se, om jeg har gjort det korrekt?
