Resultater: 19261 til 19280 af 436241
-
Hvad betyder...
ForumindlægHvad betyder genretypisk træk? -
En der vil rette det her tysk ? :)
Forumindlæg1. Benjamin ist 16 Jahre alt. Er beginnt auf ein Internat. Benjamin hat Probleme weil er hat Halbseitenlähmung. So hat er auch Probleme mit die Mathematik. Benjamin bekommt neue Freunde auch das Internat. Benjamin hat einen Vater, eine Mutter und eine grosse Schwester. Er bekommt mehr offen auc... -
Hvordan kan noget være eksponentielt fordelt?
ForumindlægSRP-hjælp! Jeg arbejder i mit SRP projekt med SIR-modellen (epidemimodellen) hvor individer bevæger sig fra S->I->R I mit spørgsmål er I kun interessant, da det er "Infected" og jeg skal finde den gennemsnitlige infektionstid. Ifølge mit materiale er infektionsperioden ... -
skat
ForumindlægHej alle sammen.. Hvis man forhøjer skatten på mættet fedt (set udfra socialismen), vil der være tale om den progressive eller proportional beskatning? Håber på et svar og på forhånd tak :) -
Rejser... ideer?
ForumindlægHejsa! Hej ale 3.g´ere der skal til at skrive AT, har i nogen ideer til emnet når nu det skal være noget med at rejse? Gerne noget naturvidenskabeligt og emner som darwin har allerede været en tur forbi mit hoved at vende.. Nogle ideer til noget hvor biledkunst indgår? Ideer generelt? -
Klage eller hvad???
ForumindlægHejsa...!!!jeg har lige fået mine sidste standpunktskarakterer i 2 g, og der har jeg kun fået 9 i historie, har ligget på 10 både i hele 1 og 2 g. I årsprøve i 1 g, fik jeg også 10, så er jeg ikke berettet til at få 10, for jeg er stadig utrolig aktiv i historie og har altid forberedt mig 100 %..... -
Protolysegrad
ForumindlægHvordan defineres protolysegraden af en syre? -
10 Klasse ansøgning til erhver udd.
ForumindlægHej! .. Hvis. Jeg har afsluttet grundskole Kommet på stx gymnasie Dropper ud af stx gymnasie efter ½ år Begynder på 10 klasse med det samme Har lyst til at ansøge om en erhversuddannelse Kan jeg så vælge at ansøge med mine gamle 9 klassses eksame + standpunk + udtadelse papirer? :) -
Hjælp
ForumindlægJeg har fundet a-værdien i f(x)=155*x^a, og nu jeg skal beregne f(90). Og så skal jeg indsætte a-værdien i f(90)=155*90^a - hvordan skal jeg indsættes i udtrykket…? når a=0,613283. -
Eulers konstant
ForumindlægHvordan kan det være at Eulers konstant, er den samme når man differentierer den og integrerer den ?På forhånd tak -
fordobling
ForumindlægJeg har et spørgsmål ! Hvis man får 10 røde æbler om måneden og 11 grønne ? vil der så på noget tidspunkt være dobbelt så mange grønne æbler ? og i så fald hvis der vil det, hvordan vil den ligning så se ud ? Håber der er nogen der er klogere end mig og kan give mig et svar på dette :) -
lige et spørgsmål ang. et årig HH
Forumindlægjeg er lige blevet sproglig student og ønsker at tage den 1-årige HH. skal man egentlig have et bestemt snit for at komme ind? (mit snit= 7,2) og er det overhovedet sikkert, at man kommer ind? jeg skal til at udfylde ansøgningsskemaer, men kan jeg være sikker på at komme ind? - og hvad med mit sn... -
BIKSTOK
Forumindlægtil alle som kan li hip hop reggae/dancehall!!!tjek det her!!www.bikstok.dkman kan downloade udsnit af deres kommende album!bikstok tæller : PHARPHAR, BLÆS BOOGIE OG EAGGER!det er fandme fedt...minder måske en smule om malk de koijn... men helt deres eget!!! TJEK DET UD -
Tysk oversættelse (Karinz!!!!)
ForumindlægJeg har en lille oversættelse, der mest minder om et slags skema over indholdet i et produkt. Der er dog ikke nogen direkte forbindelse mellem nogle af sætninger, der gerne skal ses som enkeltsætninger. Dette e For at komme til pointen, så vil jeg bare gerne lige have hjælp til at gøre min oversæ... -
Formel
ForumindlægCdur ? hvordan ved man ast det er en cdu, og ikke en c mol ? Jeg skal være ærlig at sige den er en mind tricker. -
Simpel regneregel
ForumindlægHvad giver 2 * x^2? Giver det 2x^2 eller x^4? -
Trigonometir
ForumindlægJeg vil gerne have hjælp til at vise følgende:arctan(2+3^(1/2)) = 5/12*Piarctan(3^(1/2)) = 1/3*PiJeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gøre... -
hjælp engang og vind en million
ForumindlægDette er lige lidt uden for "skole-pangel", men jeg håber at nogle her vil hjælpe.Jeg skal finde en mobiltelefon som er billig, men god, som jeg kan give til en fødselsdagsgave, men problemet er at jeg gerne vil have én uden abonement*, (da jeg gerne vil lave en www.telmore.dk konto, og... -
1-chlor-ethanol og E,Z-isomeri.
ForumindlægJa, jeg har 2 spørgsmål.. Først og fremmest hvordan ser 1-chlor-ethanol ud? den funktionelle gruppe -ol har højere prioritering end chlor, så den side hvor -ol gruppen er, nummeres som 1, så vi tæller fra OH-gruppens side. C - C - OH 2 1 men så er der som sagt... -
Andengradsligninger!
Forumindlæg1. Hvordan kan man vise, at 1 er løsningen til andengradsligningen: 2x²-5x+3=0 Hvilken af de her tal -1,0,1,2 og 3 er løsningen til : 2x² -10x+12=0 og hvordan finder man ud af det? Hvordan kan man løse følgende ligninger eller gøre rede for at de ikke har nogen løsninger. 2x²=0 ...
