Resultater: 14381 til 14400 af 436512
-
Rettelser af tysk oversættelse. HASTER....
ForumindlægHer har jeg forsøgt mig med en oversøættelse af en dansk tekst til tysk, så hvis I gider prøve at rette den tyske tekst for fejl, vil jeg være super glad!Autodiebstahl.Idag klokken 16:00 fandt man så bilen igen. Alle (de) forbipasserende havde undret sig over en bil, hvis dør var i stykker, og no... -
Kernekraftværk!!!!
ForumindlægHjææææææææælp... er der nogen der har en opgave liggende om et kernkraftværk eller bare nogle noter på DANSK!!!!Meget vigtigt... hjæælp.. snøft -
Vektorer i plannen. Please hjælp mig...
ForumindlægJeg har følgende opgave med ordlyden:"Om en vektor a oplyses, at lal = 5. Vektoren b er givet vedb = 3a + â(vektor b = 3*vektor a + tværvektor a)1) Bestem a * b, â * b og lbl2) Bestem vinklen mellem a og b og arealet af trekanten udspændt af a og b."Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan j... -
Hvorfor...
ForumindlægHvorfor har x^2 < 0 ingen løsninger ? -
Mat...?
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder og roder med et opgavesæt http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-2-MED.pdf og kan simpelthen ikk huske og har ikk så meget tid til at lave opgave nr. 3.Nogen der kan hjælpe mig, give mig en hurtig gennemgang af hvad jeg skal gøre for at finde svarene? V... -
help
Forumindlæggod question undersøge hvornår det kan betale sig at købe rabatkort og årskort for en voksen ? rabatkort 12 besøg 300 kr rabatkort 30 besøg 620 kr årskort 2400 kr -
sandsynlighedsregning
ForumindlægHej jeg har fået en opgave som lyder: på en fødeafdeling fødes en aften 6 børn. sandsynligheden for drengefødsler er 0.513 og for pigefødsel 0.487 hvad er sandsynligheden for at der fødes lige mange piger og drenge denne aften? jeg håber i vil hjælpe, tak på forhånd :) -
pH - hjælp!!!!!
ForumindlægJeg skal beregne pH for den vandige opløsning 50mL NH4Cl + 25mL NaOH.... Jeg har siddet og knoklet med det i en time nu, og vil meget gerne have et lille hint!På forhånd tak! -
y'=a*y+b hjælp til c i løsningen
ForumindlægHej hej... Jeg har fundet du af at løsningen til y'=a*y+b er y=-(b/a)+c*e^(ax), men hvordan bestemmer jeg c? Har jo konstanterne a og b, men c? Ville sætte stor pris på lidt hjælp.. -
Socialismens og konservatismens udgangspunkt på velfærdsstaten
ForumindlægNogen der ved hvad socialismens og konservatismens udgangspunkt på velfærdsstaten er? HASTER -
Hvordan oversætter man...
ForumindlægHejsa :) Hvordan skriver man: Hun arbejder på markedet, hvor hun altid betrager ham mens han går forbi. Det er nu mest den sidste del jeg gerne vil have oversat til tysk. Er der nogen der kan hjælpe mig? :) -
Hjælp! Udlede formel
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med vedhæftede opgave? På forhånd mange tak! -
hjælp hjælp hjælp
ForumindlægJeg er total blaank efter jeg har skrevet min åbning, nogle som vil hjælpe mig med at finde ideer til hvad jeg kan skrive den videre på? og her er min åbning: De skarpe grene rev i natkjolens stof og trængte igennem hendes hud. Det begyndte at bløde. Sårene sved som helvede. Men h... -
rettelse af 100 ord.
ForumindlægHej :), jeg ønsker hjælp til rettelse af denne oversættelse på ca. 100 ord, på forhånd tak :) Montse Sierra er en lille spansk pige, vis mor sidder i fængsel, fordi hun er narkoman og kriminel. Derfor bor Montese hos sin familie, en onkel og tante, i Málaga. Montese er tilsynelad... -
Torben og Maria Naja Marie Aidt - Hjælp
Forumindlægjeg er ved at skrive en dansk opgave og mangler inspiration til analyse af Torben og Maria. Er der nogle der ligger inde med en analyse jeg måske kunne se ?? -
Centrale udviklingstræk?
ForumindlægHej, Hvordan siger man "centrale udviklingstræk" på engelsk? :D På forhånd tak for hjælpen -
Hvorfor kan mælkesyre betragtes som en stærk syre?
ForumindlægHej, jeg sidder hed med en rapport omkring bicarbonat. En af spørgsmålene lyder: Hvorfor kan mælkesyre betragtes som en stærk syre i denne sammenhæng? Med denne sammenhæng tror jeg der menes, det forhold vi har fundet mellem laktat og mælkesyre. Der ses det at laktat forefindes i langt større ... -
Hjælp til fysik
ForumindlægHej jeg har det virkeligt svært ved at løse opgaven. Har brugt det meste af dagen på at kigge på formelerne. Men det går ikke til. Jeg har opgaven som oploadet fil, kan ikke helt se hvordan man løser dem. Har kigget på vinkelhastighedens formeler, men der ingår ingen masse. . -
HJÆÆÆÆÆÆLP!!! SOS HURTIGT
ForumindlægDu har en saltsyre med en HCl koncentration på 0,5 mol L^-1 Hvad er saltsyrens pH? Hvor stort et volumen af saltsyren skal blandes med NaOH opløsningen for at blandingen bliver neutral(ph=7) -
HJÆLP! tetradestruktur, betydning for polaritet
Forumindlæghej hvilken betdnig har tetradestruktur, for polariteten. hvilken sammenhæng er der med dette og dobbelt og enkeltbindinger... på forhånd tak
