Resultater: 17021 til 17040 af 436513
-
Sandsynlighedsregning
ForumindlægJeg mangler hjælp, jeg synes denne opgave er forvirrende :/ Et poupulært spil i England er Crown and Anchor, til spillet anvendes tre terninger som alle er mærket med de samme tegn. Spar, hjerter, ruder, klør, krone og anker. En spill sætter en krone på et af de seks tegn, og der kastes en gang ... -
Rettelse og kommentar?
Forumindlæghej er der en der ude som vil se på min dansk stil som jeg skal aflevere idag hilsen Martin`s Søster :D -
Hvordan siger man .--
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med mig, at oversætte dette til tysk. Det her: Fordi jeg sytes, at jeg ved en del om østrig,og fordi at jeg har været på skiferie dernede med min klasse. Hilsen Louise.. -
Differentialligning
ForumindlægI en model for, hvordan en bestemt population udvikler sig i tidens løb, antages det, at populationens væsthastighed er proportional med populationens størrelse. Tiden t måles i døgn, og proportionalitetskonstanten er 0,084. Det antages, at der til at begynde med er 10 individer i populationen. a... -
Gennemlæsning af kronik?
ForumindlægHej alle. Er der en der gidder at bruge noget af sin lørdag/søndag på at læse min kronik i gennem? Jeg er ikke sikker på om den er korrekt udført, da jeg ikke har fået meget info omkring genren bortset fra en lille vejledning på 1½ word side. Den handler om virkemidlerne i en teaterfor... -
vektor regning
ForumindlægHej, vil lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig med lidt vektorregning, jeg skal bevise en regneregel, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an. jeg skal bevise en regel for skalarprodukter. vektor a * vektor a = vektor a^2 =|vektor a|^2 (længden af vektor a) -håber det kan l... -
Case 2004
ForumindlægJeg kan se at I allerede er igang med at spørge hinanden til råds om denne så meget spændende Case 2004 - Hvis noget kommer på nogle geniale ideér med almindelig synsvinkel, så skriver i bare, måske det kan bruges - Jeg vil gøre det samme -
Fagtekst i engelsk???
ForumindlægHar engelsk mat-høj og skal til eksamen. Vi har opgivet en faktekst men jeg ved overhovedet ikke hvordan man fortæller om sådan en. De andre tekster har ud jo analyseret og fortæller så om hvad du er kommet frem til.Skal lige siges det er en tekst vi ikke nåede at gennemgå (fucking skodlærer) så ... -
Case
ForumindlægDet skal det heller ikke være thes... Det skal være med alimindelig synsvinkel, ikke it-synsvinkel... -
Kadmos!?
ForumindlægEr der nogen, der ved om Kadmos også er et begreb? Det er jo ham, der grundlægger Theben(Ødipus) og får Ares til at forbande kongehuset i Theben, men jeg synes bare, at jeg har læst et sted, at kadmos også er et begreb, der så betyder slægtsskyld??? Nogen, der ved det?? -
normalvekter
Forumindlæghejhvordan er det lige man finder nomalvektoren?????? -
Komplekskemi
ForumindlægHejJeg har virkelig virkelig brug for hjælp, da jeg nu skal op til mundtlig eksamen i kemi. Læreren har opgivet s.92-97 i bogen Helge Mygind,KEMI 2000, A-niveau 1.(2g. bogen)Ved ikke hvordan jeg skal fortælle om det hvis jeg kom op i det til eksamen.Jeg fatter ikke rigtig komplekskemi,og dette af... -
E-Case Bolia.com
ForumindlægHer kan man diskutere E-Casen og hjælpe hinanden med gode ideer... -
Historie!!!!
Forumindlæghey hey...sidder lige og læser lidt om den franske revolution.. der dúkkede lige et ord op "emigranter".. hvad menes med det?? mange takpå forhånd.~Molly~ -
3 matematikopgaver u. hjælpemidler
ForumindlægHej derude! Jeg har brug for lidt hjælp til nogle matematikopgaver uden hjælpemidler:1)Omskriv hvert af nedenstående udtryk til frn impleste form, der kun indeholder én kvadratrod:a) KVADR(30x)/(KVADR(2x)*KVADR(5)b) KVADR((4x^3)*(y^4))*KVADR((18x^3)*(y^2))2) Isoler T2 i formlen:ln(k1/k2) = (E/R)*... -
regler for afstemning af en kemisk reaktion
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad reglerne for afstemning af en kemisk reaktion er? -
Årsprøve for putter!
ForumindlægTænkte på, hvilke spørgsmål man kan blive stillet til mundtlig matematik årsprøve i 1.g... Har ingen anelse om hvordan et spørgsmål kan lyde...Nogen der ka fortælle mig hva deres lød på, eller hva man kunne forestille sig det var, når det kun er 1.g?? :) -
1. verdenskrig
Forumindlæghey...Jeg har lige et spørgsmål ang. 1. verdensrkrig. Hvordan var danmark under krigen? holdt den sig udenfor krigen???mange mange tak på forhånd. -
AT: Rumrejse (Astro/fysik) + ?
ForumindlægHej. Jeg sidder som så mange andre og sveder over AT, hvor emnet er "Rejser" Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skrive om Rumrejser og de baner man sender sonder og raketterne for at nå sit mål. Her tænker jeg på Homann-banen og Gravitations Sniphots med mere. Se for eksempel: http://en... -
"Amasis" af Herodot
ForumindlægNogen der har læst "Amasis" af Herodot?? Kan ikke finde noget som helst om den og synes egentlig også den er temmelig blottet for handling?? Kunne virkelig godt bruge noget inspiration??
