Dansk

Dansk aflevering

22. december 2002 af SP anonym (Slettet)
Hej
Jeg sidder og er ved at lave en reklame analyse, der skal afleveres efter juleferien.
Reklamen er en Stimorol fra 1997.
Det jeg er i tvivl om er følgende

Marketingchef Steen Reves har udtalt ”hvis man ikke hele tiden udvikler sig sammen med ungdommen, kan man risikere at miste den næste generation”

Ovenstående skal jeg gør rede for, hvad der kan ligge i dette synspunkt.

Brugbart svar (0)

Svar #1
22. december 2002 af Christian (Slettet)

Jeg tror at det marketingschefen mener er, at den voksne generation bliver nødt til også at følge med den teknologiske udvikling som ungdommen, idet han således tror at man kan undgå at skabe en generationskløft, hvilket angiveligt vil være en udfordring for ethvert samfund. Nok heller ikke kun med hensyn til teknologien, men også med resten af ungdommens levemåde, som f.eks. den livsstil ungdommen lever efter. Men kunne du ikke uddybe i hvilken forbindelse du skal skrive stilen, og på hvilket niveau?

Svar #2
22. december 2002 af SP anonym (Slettet)

Jeg skal skrive stilen i dansk på HG. Vi har fået en opgave hvor vi skal analyser en reklame fra stimerol. Jeg har analyseret reklamen men manglede blot det sidste stykke som jeg skrev i mit første spørgsmål. :-)

Skriv et svar til: Dansk aflevering

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.