Matematik
Side 2 - rigtig/forkert?
Svar #21
20. oktober 2004 af Mads123 (Slettet)
Men det er bare sjovt, da vi ALTID i klassen har brugt degree, men det her MÅ være det rigtige radian.
Svar #22
20. oktober 2004 af frodo (Slettet)
Når man anskker om trigonometriske funktioner, bruger man altid radianer..
Svar #23
20. oktober 2004 af *A* (Slettet)
Svar #24
20. oktober 2004 af frodo (Slettet)
Ellers skrev jeg, trekantsberegninger OSV.
Svar #25
20. oktober 2004 af Mads123 (Slettet)
Det er fordi, at vi kun har regnet opgaver med cos og sin i hovdet. Alt andet vi differentiere er jo ligemeget om det står på degree eller radianer.
Hey Frodo: Gælder tangentens ligning hvor man skriver (x-1) eller er det en "ufærdig" ligning?
Skriv et svar til: rigtig/forkert?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
