Erhvervscase

Central problemstilling: 1) På nuværende tidspunkt satser de ikke på det udenlandske marked.

26. april 2010 af dina246 (Slettet)

Løsningsforslag
• De bliver nødt til at undersøge det udenlandske marked, da der er store efterspørgsel efter danske speciel øl.
• For at de skal kunne gå ind på et udenlandsk marked mener vi at de bør ændre deres sortiment og lave flere specielle øl som udlandet er interesseret i.
Konsekvenser
• Der er store omkostninger ved at skulle undersøge et nyt marked, og ikke mindst at trænge ind på et nyt marked.
• For at de udenlandske kunder skal bliver interesseret i øl fra Fur bryggeri er de nødt til at lave øl som ikke sælges i supermarkeder, men derimod dyre unikke øl, som udlandet kan finde interessant at købe. Det er nemlig en meget vigtig faktor hvis danske bryggerier skal få succes med at eksportere, at øllet skal være specielle.
 

Ud fra disse informationer håber jeg at i kan hjælpe mig med nogle ideer til hvad for nogle metoder/strategier, jeg kan gå ind og kigge på?:) help plx!! :D


Svar #1
26. april 2010 af dina246 (Slettet)

dette er i forhold til virksomheden Fur bryghus! :)


Skriv et svar til: Central problemstilling: 1) På nuværende tidspunkt satser de ikke på det udenlandske marked.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.