Matematik

differential regning

31. maj 2010 af fjonk (Slettet)

Hej

jeg sidder fast i en opgave hvor jeg skal have differentieret en ligning hvor x skal være større end -3,4 hvordan skriver man det ind på ti - 89 eller på interaktive   


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. maj 2010 af skoleer (Slettet)

 Bruge solve ! 


Svar #2
31. maj 2010 af fjonk (Slettet)

 hvordan det, man bruger da ikke solve når man skal differentere


Skriv et svar til: differential regning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.