Matematik
differential regning
31. maj 2010 af
fjonk (Slettet)
Hej
jeg sidder fast i en opgave hvor jeg skal have differentieret en ligning hvor x skal være større end -3,4 hvordan skriver man det ind på ti - 89 eller på interaktive
Svar #2
31. maj 2010 af fjonk (Slettet)
hvordan det, man bruger da ikke solve når man skal differentere
Skriv et svar til: differential regning
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
