Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 3541 til 3560 af 3925
-
Bøger sælges til Administrationsbachelor uddannelsen
ForumindlægHejsa Jeg har bøger til salg til uddannelsen Administrationsbachelor uddannelsen... Har næsten alle bøger fra til de fleste af semestrene .. -
hjælp miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig
Forumindlæghej jeg vil i hjælp mig med kemi opg. jeg læse til laborant udd. og skal aflever opg. imogern hjælp mig med det jeg kan ikke reng to opg. af det .................. Opgave 1 Til fremstilling af 520 brunkager er der anvendt 6 tsk. potaske (K2CO3) som hævemiddel. Hver tsk-fuld vejer 5,0 g. a) Beregn... -
Strukturformel for 3,3-Dimethylhexan
ForumindlægHej :) Jeg sidder lige og er i gang med en kemi-aflevering og bliver pludselig i tvivl om hvordan jeg lige løser denne opgave. Jeg har en ide, da jeg vil mene hovedkæden indeholder 6 carbonatomer og at der er to methylgrupper, som er placeret ved lokanten 3. Men hvordan tegner jeg lige dette?! Er... -
Hvad har jeg gjort galt?
ForumindlægHejsa Jeg har brug for hjælp til opgave f. Mit resultat giver nemlig ikke det der står i opgaven det burde give Håber meget nogen kan hjælpe god dag -
DHO
ForumindlægHej alle :) Jeg aflevere min dansk-historie opgave her på tirsdag, jeg har fået læst en masse men slet ikke fået skrevet noget. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal skrive en indledning/ "appetitvækker". Min problemformulering ser således ud: 1.Redegør for slaveforholdene i ... -
Mine karakterer - BLÆR DIG!
ForumindlægHej folkens, da jeg har lagt mærke til, at mange 1.g'ere og fremtidige ikke har en idé om, hvordan et eksamensbevis kommer til at se ud, så vil jeg lige liste mine karakterer indtil videre (7 mangler - det er de 3 skriftlige og 4 mundtlige) - når jeg skriver -> så er det, fordi karakteren ... -
Salg af bøger
ForumindlægHej Hvor meget plejer man at sælge en bog billigere end det man har købt den for (et år tidligere) hvis den er helt ny? -
Talepapir + venlig sjæl
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl der gider at læse mit talepapir og give kritik måske ros? :-) Venligst -
Virkelig stort problem
ForumindlægHej.. Jeg er lige blevet Hf student og det er gået rigtig dårligt til eksamen og jeg ved ikke helt hvorfor det er gået som det er.. I årskarakter ligger jeg omkring 10 ved næsten alle fag, jeg har arbejdet hårdt og afleveret mange opgaver til tiden og har prøvet alt mit bedste men selvom jeg har... -
funktioner - eksponentiel vækst og forskudt vækst
ForumindlægJeg har et eksamesspørgsmål omkring funktioner, hvor jeg skal redegøre for hhv. eksponentielle udviklinger og potensudviklinger. Der står også at jeg skal komme ind på vækstrate i forbindelse med både eksponentielle udviklinger og potensudviklinger. Kan jeg f.eks. perspektiverer det til dif... -
11 eller 13
ForumindlægHey alle sammen.. Er der nogen der kan give mig nogle fif til hvordan man får 11 eller 13 (gammel reform) til dansk eksamen.. :)Jeg skal op d.27 jun. og vil meget gerne slutte på bedste vis :) Skriv endelig.. :D -
Eksamen i Religion
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål til eksamen i religion, for vi har ikke rigtig fået at vide hvordan den foregår. Vi har haft om buddhisme, jødedommen, kristendommen, naturtro og islam. Vi kører på ny reform, hvis nogen er i tvivl. 1. Er der nogen der kan give mig et eksempel på hvad der står på de p... -
Dropper ud ?
Forumindlæghej Da jeg kun har fået 4 i matematik og 7 i billedkunst så har jeg valgt at droppe ud, jeg opnår aldrig 12 tallet i et fag :S Jeg har også en fraværs procent på 20 årligt. mvh Fassos -
Hjælp, og der er sikkert ikke en som ville hjælpe.. Kortfilmen ''Pin Up''
ForumindlægHvad symbolisere Berits guitar? Hendes guitar er meget vigtigt, da vi også får indtryk af hovedpersonen liv. Hvad symbolisere hendes kamera? Og træet, hvor drengenee udspionere -
Rettelse af en dansk stil
ForumindlægHej jeg vil være super glad hvis der var en der kunne se og rette mine fejl jeg har i min stil. Fejl som f.eks. kommaer (stilen er skrevet med statkomma), punktom, egenavne, spørgsmålstegn, stavefejl og om der er sat anførseltegn (eller replikstreg) omkring replikkerne. Jeg vil meget gerne have a... -
Bøger til sygeplejestudet - alle semestre
ForumindlægHej :) Jeg sælger her bøger til hele sygeplejestudet. Det er ikke fuldt pensum, men der er omkring 50 bøger. Størstedelen af bøgerne er næsten som nye og er stort set ikke brugt. Bogliste: Medicinsk mikrobiologi og infektionspatologi - Nyt nordisk forlag Arnold Busck 2 stk. Fra Novice til ekspert... -
Har brug for hjælp til tysk rettelse...
ForumindlægHej!Er der nogen der vil rette det jeg har fået skrevet?!Der Sport in der DDR war sehr elitär. Sportstalente wurden ausgewält in ein sehr Jungen Alter, und der Stat brauche viel Gel dum sie zu tranieren. Die Ergebnisse ziegten sich zum Beispiel bei den Olympischen Spielen, wo die DDR war ein von ... -
Korrekte ord og præposition. 14 sætninger.
ForumindlægIndsæt det korrekte ord. 1. Do you THINK this is a good film? (mean/think) 2. She was SCHOCKED to hear that he smoke so much (schocked/choked) 3. Unfortunately he FELL in to the river. (fell/felt) 4. It is their MEANING that he should exercise more. ( meaning/opinion) 5. John TOLD that he had bee... -
Bøger til salg
ForumindlægJeg har en masse bøger til salg som jeg har brugt på bioanalytikeruddannelsens 1. og 2. semester, hvor jeg herefter droppede ud. Bøgerne det drejer sig om er: Menneskets anatomi og fysiologi, af Jan G. Bjålie, Egil Haug, Olav Sand, Øystein V. Sjaastad (på dansk ved Birthe Kamp Nielsen) 1. udgave,... -
Nogen der vil kigge min tyske tekst igennem?
ForumindlægHejse har lige været i gang med en tekst - nogen der vil kigge den igennem? vil være en stor hjælp . påforhånd tak . Jan Ullrich Karriere verlauft fantastisch. Er hatte als der erste Deutscher gewann das grösste Radrennen, die Tour de France im Jahr 1997, er gehörte zu dem grössten Radrennfahrer ...
