Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 4901 til 4920 af 154032
-
find a i trigonometrisk funktion
ForumindlægHejsa. Jeg har følgende ligning: a*tan(pi/4)+1=1,5 Hvordan bestemmer jeg a? Mvh. Julie -
a buttock og buttocks i flertal?
ForumindlægHedder det sådan her i flertal: a buttock og buttocks? -
A Salary Cut
ForumindlægEr der nogen der har lavet oversættelsen: "A Salary cut" ? -
Mat A eksamen
ForumindlægSkal op til mundtlig eksamen i matematik på A-niveau. Er der nogen, der har nogle eksempler på hvordan eksamensspørgsmålene er formuleret?? -
HASTER: Hvad betyder a og b?
ForumindlægHEj Er der nogen af jer der ved, hvad a og b betyder i en eksponentiel udvikling? -
Kemi A August stx
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med opgaverne 1c og 2 a, b og c, i eksamenssættet. -
Italiensk eller engelsk A?
ForumindlægHej gutter Jeg starter på STX efter sommerferien, og tror jeg tager fysik og matematik på A niveau. Det gymnasie jeg skal gå på har italiensk A som fremmedsprog. Jeg er ikke særlig god til fransk for at være helt ærligt, men har hørt at fem A-fag er meget hårdt. Jeg overvejer også at løfte engel... -
Eksponentialfunktioner - a og b?
ForumindlægHvad er a og b i nedenstående eksponentialfunktion? f(x) = 20.04*e0.05x Jeg er vant til at eksponentialfunktioner har formen f(x) = b*ax... Så jeg er i tvivl om hvordan jeg kommer videre -
Matematik på a niveau?
ForumindlægHej, går på KVUC enkeltfag og har lgie nu mat c. Hvis jeg gerne vil have matematik A senere som valgfag, kan jeg så godt springe direkte til det eller skal jeg have B først? PS: Hvis ja, gælder det så for alle fag? Tak -
Integration af a/x^(1/2)
ForumindlægHvad bliver a/x^(1/2) integreret? Jeg har fået det til a*ln(2/3x^(3/2), men når jeg differentierer det, bliver det (3a)/(2x).. Nogen der ved, hvad jeg gør galt? -
Bestem vinkel A
ForumindlægHej. Min søster mangler hjælp til dette simple spørgsmål: I en retvinklet trekant er: a = 5, b = 7 Hvad er vinklen A? Jeg er i tvivl om hvilken formel, jeg skal bruge. -
Matematik A dumpet?
ForumindlægJeg skal op i morgen i matematik A som er mundtligt. Hvad sker der hvis jeg nu dumper mundlig eksamen? Jeg har fået tildels gode årskarakterer som er 7/10, men man ved jo aldrig hvis man går i panik eller noget uheldigt som sker. Men hvad betyder det egnetlig hvis jeg nu dumper mat A mundtlig ek... -
a chess problem
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en opgave omkring teksten "a chess problem" Hvor der beskrives om teksten lever op til de 20 detektiv regler? Jeg håber nogen vil hjælpe mig Tak -
Hjælp til a og b værdi
ForumindlægHvilken af de tre funktioner har den største b-værdi? Begrund dit svar Hvilken af de tre funktioner har den største a-værdi? Begrund dit svar -
Opgave hjælp. Find a & b?
ForumindlægHej. Jeg har denne 'store' opgave som jeg ikke rigtig kan komme igang med. Hvordan finder jeg a & b? Har aldig fået fat i det. & hvordan skal jeg svare på de andre? Jeg går i 2g, men mat er mit svage punkt. Så hvis i kunne skære det ud i pap ville det være dejligt. Opgaven er nedenfor:... -
Potensfunktion, a og b? :)
ForumindlægHej allesammen :) Hvad vil det sige at der for en potens funktion gælder at a er en konstant, og at b er en positiv konstant? Hvad betyder det? -
A-kasse for lærestuderende
ForumindlægHej alle, Jeg færdigør mit studie som om lidt over et år, og kan forstå, at jeg skal melde mig ind i en a-kasse minimum 1 år før jeg er færdig for at optjene ret til dagpenge når jeg er færdig og jeg (mod forventning) ikke har et job. Men jeg synes det er lidt af en jungle at vælge a-kasse? Hva... -
Sinusrelation - find vinkel A??? Det haster!!
ForumindlægJeg kender oplysningerne. a= 47 c= 150 vinkel C= 111o Jeg skal finde vinkel A. Jeg ved ikke hvilken formel og hvordan de skal sættes ind. Jeg ved også at vinkel A er spids. - Jeg kan se omme i facitlisten at svaret skal give 17,01o, men uanset hvad jeg prøver kan jeg ikk... -
a i eksponentiel ligning
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har et spørgsmål, som haster. Hvis jeg skal finde a og b i funktionen b*a^x, hvor grafen går igennem punkterne (2,20) og (4,60), hvordan går jeg så?. Det skal helst gøres ved håndkraftr så den normale ligning x2-x1 kvadr. y2/y1, er vist udelukket. Jeg har prøvet at isolere a... -
A og B niveau samtidig?
ForumindlægJeg går på stx og har valgt studieretningen Mat A, Fys B, og Kemi B. Jeg har lige fundet ud af, at jeg får både Fysik og Kemi på B niveau i 3.g. Jeg fik af vide ved et intromøde, at jeg i 3.g havde mulighedden for at læse fysik eller kemi på A niveau. Jeg kan ikke rigtig forstå, hvordan man både ...
