Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5661 til 5680 af 176851
-
Hjælp til dansk skriftlig
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for i skolen, der er så sket det at jeg ikke har fået opgaven ( der er dybere detaljer bag det som jeg ikke gider at skrive hvorfor jeg ikke kan få den lige nu) men ihvertfald er det en opgave hvor jeg skal skrive en artikel om hvad jeg godt kan lide jeg skal vælge et e... -
Tysk skriftlig
ForumindlægHej Er der nogle der vil være sød og sige om ordstilling er rigtigt. Da jeg konstant får af vide fra min tysklærer at jeg har nogle fejl ved ordstilling. Altså om verbernes placering er korrekte Ich glaube, dass Demokratie allen bekannt ist. Demokratie wird als gegeben nimmt. Der Grund dafür... -
Krav til mundtlig eksamen
ForumindlægHvad er kravene for at bestå en mundtlig eksamen mat A på STX? Tænkte bare på - hvor "lidt" skal der til før man består? :) -
Hjælp til skriftlig dansk - haster
ForumindlægHejsa! Jeg skal, som så mange andre sikkert, op i skriftlig dansk på tirsdag. Jeg har dog et lille problem, er dårlig til at skelne de forskellige opgaver fra hinanden. Altså, kan ikke rigtig holde styr på hvornår man må inddrage egne holdninger og hvornår man ikke må. Hvornår man skal holde ... -
Dansk eksamen hjælp plz
ForumindlægDANSK EKSAMEN Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har i helt styr på nogle genrer, jeg ville blive så glad hvis nogen gad skrive en kort beskrivelse(som er rigtig) af de her efterfølgende genrer i dansk: Essay Kronik Litterær artikel tusind tak ;D PS. må gerne give beskrivelse af fler... -
SRP om forelskelse - biologi A
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at skrive om forelskelse og kærlighed i min SRP - hvad der sker i hjernen osv. Nogle der har skrevet om dette, der kan dele deres erfaring. Kunne i finde nok information, hvordan gik det, kan i anbefale det? Tak på forhånd - knuss -
Simple kemiopgaver til eksamen; Hjælp!
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig, dette er et 4 opgaver ( et udkast til en eksamensprøve, hvoraf jeg har lavet resten) jeg ikke kan kringle, selvom jeg godt ved at de garanteret er nemme! Altså det er en slags stikprøve, hvor nogle af svarene (1 eller flere) er korrekte, og så skal man regne efter, for at ... -
Liniærvækst til eksamen
ForumindlægHej! Jeg kan næppe kalde mig selv en matematik ørn. Faktisk har jeg utrolig dårlig forståelse af matematik, men skal dog til eksamen på mandag om en uge, så jeg ville lige høre, om der er nogen, der kan forklare mig teorien bag linærvækst, når formlen lyder: f(x) = ax + b A findes ved at sige &... -
På A
ForumindlægJeg forstår ikke lige det her- nogle venlige sjæle der kan forklare? Opgave fra "vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik" stx A-niveau 2006: 3.012 Der ses en "trekantlignende figur". På figuren ses en 5m lang stige, der er stillet op mod et hus, der ligger 1,5 ... -
SRO (Biologi og kemi)- fermentering hjælp til teoriafsnit!!
ForumindlægHej jeg er i gang med at skrive min SRO (biologi A og kemi b) på nuværende tispunkt. Jeg er i gang med mit teori afsnit, men ved ikke hvad jeg skal skrive om af underemner end dem jeg allerede har. Jeg har allerede skrevet om generelt fermentering, gærceller, glykolyse og derudover nogle forsøg... -
Søger fagperson indenfor Biologi og Kemi
ForumindlægHej Jeg søger en fagperson med kendskab til antibiotika og penicillin i fagene Biologi A og Kemi B. Personen skal kunne gennemlæse min SRP opgave med et særligt henblik til de forbehold en SRP opgave kræver. Jeg ønsker at personen skal kunne se, hvad der eventuelt mangler i opgaven og hvilke ... -
Søger en fagperson indenfor Biologi og Kemi
ForumindlægHej Jeg søger en fagperson med kendskab til antibiotika og penicillin i fagene Biologi A og Kemi B. Personen skal kunne gennemlæse min SRP opgave med et særligt henblik til de forbehold en SRP opgave kræver. Jeg ønsker at personen skal kunne se, hvad der eventuelt mangler i opgaven og hvilke ... -
Niveau'er og eksamen på stx
ForumindlægHejsa alle sammen, Jeg har gået og studset over et spørgsmål, det lyder sådan her: På et stx, har man forskellige niveau'er a,b og c. Men når man afslutter et fag på b eller c. Kommer karakteren så på den endelige eksamen, efter 3.g eller kommer eksamens karakterene kun på, dem man har på A n... -
Skr. Eng. Eksamen
ForumindlægHejsa...Sagen er den, at jeg skal til skal til skriftlig engelsk eksamen imorgen(2g).. Og ville hører om der var nogen som havde nogle vendinger eller lignende som kunne være relevant i den forbindelse...? -
skritflig engelsk eksamen
ForumindlægHej alle her på studieportalen. Jeg skal snart op i skriftlig engelsk B eksamen (stx), og vil derfor høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg bør forberede mig? Mvh 2000milo -
Mundtlig matematik A
ForumindlægHej alle! Jeg står og skal til eksamen i matematik på mandag, og har ærlig talt lidt svært ved at se 'hvor meget' man skal have med i hver besvarelse af spørgsmålene, og hvordan man skal gå frem og have en 'rød tråd'. Jeg har lavet dispositioner osv. over, hvilke formler og bevi... -
nogen der gider kigge på min spansk eksamen?
Forumindlæghar lige været til skriftlig spansk idag, og håber der er nogen der lige gider kigge min opgave igennem for fejl, eventuel med karakter :) Opgave 1) – svar på spørgsmål spørgsmål 1 + 2. 1. La Asociación surgió como respuesta a la tragedia del 11 marzo de 2004. En Madrid del 1... -
Fagord til mundtlig dansk eksamen!
ForumindlægHej jeg søger fagord til forskellige udtryk i mundtlig dansk eksamen? fx. naivistisk kunst generelt alt der kan bruges til en dansk mundtlig eksamen :-) -
engelsk b eksamen
ForumindlægHej alle sammen jeg er lidt nysgerrig over hvordan Engelsk b mundtlig stx eksamen foregår? da nogen siger at man kun har 1 times forbederedelse og andre siger at man har 24 timer er jeg blevet lidt forvirret, håber at der er nogen der vil hjælpe mig :) som sagt så handler det om engelsk b som j... -
Metode i his og kemi?! hvor er den røde tråd? :'( (opdagelsen af Amerika)
Forumindlæghej alle sammen. Ja, jeg nærmer mig også snart min AT-eksamen. Har kigget min opgave igennem, og fundet ud af (uheldigvis) at jeg simpelthen ikke kan få koblet de to fag (kemi og historie) sammen med enmet. Jeg skriver om opdagelsen af Amerika (og tobak). Synes ikke jeg kan finde den røde tråd. D...
