Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 7741 til 7760 af 154033
-
refleksions papir modul A - pædagog
ForumindlægHej :-) jeg er igang med tage pædagog udd. jeg er lige startet . jeg er modul A og skal skrive en refleksionspapir på en side. jeg har ikke skrevet noget lignende.. det er om læring, omsrog og udvikling spørgsmål er: er der nogle der kan hjæple mig med at sende eksempel ? -
AFSÆTNINGS AFLEVERING STELTON A/S
ForumindlægHej alle, Jeg har en afsætnings aflevering for der handler om firmaet Stelton A/S. Formuleringen lyder således: Redegør for Stelton og deres internationalisering. Analyser hvordan Stelton kan bruge promotionparameteren overfor en udvalgt målgruppe. Nogen der ligger inde med lidt hjæl... -
SRP - Engelsk A & Samf B
ForumindlægHej .. Jeg har valgt at skrive i engelsk a og samf b, og gerne inden for noget ungdomssociologi - ungdomskultur, kriminalitet samt kultursammenstød. Jeg ved bare ikke hvad emne samt værker jeg skal gå ud fra. Nogle der har nogle gode forslag? -
ENGELSK A STX 2010 - Eksamen
ForumindlægOhøj derude Er der nogle der ligger inde med STX ENG A eksamen fra 2010? Vil specielt gerne have fat i første del for at øve grammatikken!... Håber der er nogle der kan hjælpe! -
A London Workhouse in 1850
ForumindlægHej vi arbejder med A London Workhouse in 1850 som er en tekst af dickens hvor jeg fik tildelt en passage for at se hvad jeg fik ud af den. Og jeg ville sådan set bare høre om der er nogen der kan finde flere ting i teksten. Her er teksten: Groves of babies in arms; groves of mothers and ot... -
Supplering mat A på DTU eller VUC?
ForumindlægJeg skal supplere matematik fra B til A niveau, jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge KVUC/VUF(Frederiksberg vuc) eller DTU. Der skal siges, at jeg fik min studentereksamen fra STX, og jeg er bestemt ikke en haj i faget. Er der nogen, som har erfaring med det? -
VØ A - Systime opgave 31.21
ForumindlægHej.. Har en aflevering til mandag, så haster hjælp! Nogen som har VØ A som har besvaret opgave 31.21 som de kan sendes til mig, da jeg virkelig er lost. Har siddet med opgaven i 3 dage og kan ikke komme videre! Hjælp hurtigst muligt tak! :-) -
Tre Trins reglen Mat A
ForumindlægHeey! Jeg leder efter en der kan forklarer tre trins reglen ret grundigt. Vi er igang med et optimeringsprojekt og jeg håber at få et dejligt svar fra en af jer. Mvh Christian B -
Absolut konvergens: i^n a_n
ForumindlægHej. Håber, at I kan hjælpe. Lad være en absolut konvergent række. Er følgende række absolut konvergent?: Jeg er ude efter en god forklaring på hvorfor/hvorfor ikke absolut konvergens - altså hvordan I kommer frem til resultatet. Jeg er ny her på sitet, så bær over med mig. Mvh Mip -
Eksponentiel funktion, talle a og b
ForumindlægHej Jeg skal angive en forskrift udfra disse oplsninger; f(1) = 10 og f(4)=80 Kan man så kalde f(1)= x1, 10=y1, og f(4)=x2, 80=y2? -
Bestemmelse af a i en stykkevis lineær funktion.
ForumindlægHalløjsa Nogle der har et bud på hvordan man løser b) i den vedhæftede opgave? -
bestem tallene a, b og c
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med hvordan jeg løser denne opgave??? fil vedhæftet. -
matematik A-niveau, opklarende spørgsmål
ForumindlægHej Kloge-Åge typer! Vi er tre piger der desperat har brug for din hjælp. Vi sidder nemlig i den situation at vi har læst matematik A på et turbo-hold de sidste 3 måneder, og på tirsdag er det den mundtlige eksamens tur.. Da da daaam.! Vi er nu kommet igennem pensum men der er 2 grundlæggende tin... -
Bestem fodlængden af højden fra A på BC
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe med spørgsmål b og c her?? -
Tværtsnit areal a kageform/tærteform
ForumindlægHej folkens, jeg har søgt på søgemaskinen Google og ding, men synes ikke jeg kan finde ud af hvordan man beregner et tværsnits areal, kan heller ikke huske præcis hvad det er. de oplysninger jeg har om min kageform er : diameter: 5,6 cm masse: 0,145 g men hvordan regner jeg tværsnitarealet ud ?... -
Mat A, opgave uden hjælpemidler
ForumindlægHej, jeg har fået stillet en opgave i min næste matematikaflevering, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Indtil videre har jeg fundet ligningen for grafen B, og fået det til y=-2x+1 (som tydeligvis ikke kan passe, da grafen er stigende). Vi har aldrig før lavet monotoniforhold for ikke-anden... -
Opgave 11, STX mat A
ForumindlægJeg ved, der er to måder at løse opg. 11 i dette sæt på. Jeg kan sige, at retningsvektoren for m er normalvektoren for l, som nemt kan aflæses. Dernæst kan jeg opskrive parameterfremstillingen for m. Denne kan jeg udskrive i koordinater, som jeg indsætter i cirkelligningen. Denne ligning løse... -
Funktioner af to variable mat A 3.g Hjælp!
ForumindlægHej i plejer at være rigtig gode til at hjælpe med matematik. Har denne opgav, jeg har svært ved om funktioner af to variable. Billede af opgaven er vedhæftet. For en funktion f(x,y) gælder, at ∂/∂x (f(x,y))=3x^2-2y ∂/∂y (f(x,y))=2x-4+4y 1. Bestem en mulig regneforskrift f... -
Stx matematik A maj 2008
ForumindlægHej, er der nogen som har forklaringen på opgave 17a der, hvor man skal bestemme x, så beholderens overfladeareal bliver mindst mulig og opgave 17b ?? -
A) Om en vinkel v vides, at
ForumindlægOm en vinkel v vides, at sin=0,6. Find de to vinkler (2 decimaler) i intervallet [0;180], der passer i ligningen Hvordan finder jeg de to vinkler? Tak på forhånd
